• Esemény utáni tabletta menstruációs zavart okoz?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő! Én már az elmúlt hetekben írtam Önnek, de mivel a kérdésfelvetés teljesen anonim, így valószínűleg nem fog tudni beazonosítani, ezért leírom az elejétől kezdve az egész történetet. Az utolsó menstruációm február 17.-én volt és teljesen normális lefolyású volt, 4 napig tartott. Aztán még e-hónap 25.én voltam együtt a párommal, de sajnos történt egy kis baleset és, hogy megelőzzük a bajt még aznap este elmentünk nőgyógyászhoz és felírattunk eseményutáni tablettát. Az orvos akkor megvizsgált ultrahanggal, hogy nincs-e cisztám, mert akkor nem kaphatok gyógyszert. Szerencsére nem talált semmit. A gyógyszert még aznap este bevettem. (Már korábban sajnos volt ilyen eset, akkor nem zavarta meg a ciklusom.) Aztán március 17.én kellett volna megjönnie a menstruációmnak. Sokat kellett pisilnem és folyton olyan érzés volt, hogy "megfog jönni", de mégsem jött. Egyébként a menstruációm teljesen szabályos volt, mindig 28 napra jött meg. Aztán március 27.-én csináltam egy terhességi tesztet, ami negatív lett. Másnap, 28.-án mentem el nőgyógyászhoz, aki megvizsgált. Ez áll a leleten: Diagnózisok: N9120 Amennorhoea, k.m.n Beavatkozások: 27000 Gomba vizsgálata direkt kenetben; 11041: vizsgálat Rendes, nagy, puhább uterus, szabad környezet. Ezután beutalt egy vérvételre, aztán azt mondta, hogyha kész van akkor menjen el ultrahangra. A követekző héten hétfőn, azaz március 30.-án elmentem vérvételre. At eredményt április elsején kaptam meg, ami nem mutatott terhességet, legalábbis orvos ismerős szerint. Aztán sajnos nem jelentkeztem be az ultrahangra. Később, pedig úgy gondoltam, hogy hamarosan megfog jönni, és kellemetlen lenne úgy elmenni. Aztán árpilis 5.én együtt votlam a párommal. Az aktus után ilyen barnás, nyákos folyásom volt és ugyanígy még egyszer. Az elmúlt 1-2 hétben mindennap volt ilyen sötétbarna, nyákos folyám, kis mennyiségben.(Eddig a menstruáció első napján volt nálam ilyen). A menstruációmnak, pedig mostanában kéne megjönnie, ha az utolsó meglévőtől számoljuk. Ma, pedig örcsöl a hasam, úgy ahogy szokott, bár az elmúlt hétben sokszor görcsölt, de csak minimálisan. Azt szeretném kérdezni, hogy érdemes elmenni az ultrahangra? Ezek a menstruációs panaszok meddig tartanak? Mikorra fog rendeződni a ciklusom? Azok amiket leírtam utalnak valamiféle bajra? Előre is köszönöm a válaszát!

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Kedves Hölgyem!

        Az esemény utáni tabletta bizony sokszor megzavarja az amúgy rendszeres ciklust is. Emiatt szerintem ne aggódjon. UH-ra érdemes lenne elmenni, és látni, hogy tulajdonképpen mi is történik odabent. Ellenőrizni is lehetne a méhnyálkahártya vastagságát, és a terhességet is biztosan ki lehetne zárni, hiszen a nőgyógyásza nem látta a vérvétel eredményét.
        Amiatt egyáltalán nem kell aggódnia, hogy vérzés alatt UH történik, higyje el, ez egy nőgyógyászaton bizony senkinek sem újdonság, ez része a természetes működésnek.
        Azt nem tudom megmondani, hogy vajon mikor rendeződik a menses, éppen ezért vissza kellene mennie orvosához, és a leletek birtokában eldöntik majd, van-e teendő.

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.


        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-04-19 10:17:22; Megválaszolva: 2011. szeptember 26., 14:44

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! Felmerült egy próbléma, ami lehet hogy csak számomra súlyos, de mindenképpen tanácsot szeretnék. Mirabella 75mikrogramm bevont tablettát szedek, már 4. hónapja, és eddig nem tapasztaltam ilyet : az első levél 3. heténél tartok,...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A problémám az lenne, hogy egy pár hónapja megváltozott a menstruációm. 10 hónapja hagytam abba a rezia fogamzasgatló szedését. Abbahagyás után jött a zsíros bőr, a hajhullás viszont a menstruációmat átlagosnak...
        Tisztelt Doktor Úr! Nyár végétől október végéig napi kétszer (reggel-este) kentem be az arcomat a pattanások eltűntetésére 100%-os teafaolajjal. Fürdés után csepegtettem 3-4 cseppet az ujjamra és evvel kentem be homlokom meg államon kívül...
        Tisztelt Doktor Úr! Október 27-én tüdőgyulladással kórházba kerültem, ahol vérhígítót kaptam 4 napig, fekvőbeteg voltam, légszomjam volt, pelenkát viseltem, mert nem bírtam lábraállni. Már itthon lábadozok. A gondom, hogy okt.31. óta...
        Tisztelt Doktor Úr Nemrèg egy kórhàz nőgyógyàszati ügyeletén a hüvelyi ultrahangra nem húztak vèdőgumit úgy vizsgàltak meg. Ez lehetsèges hogy egy ilyen vizsgàlat alkalmàval ne hasznàljanak vèdőgumit? Ha nem lehetsèges egy ilyen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Nyár végén kezdtem fogmzásgátló tablettát (dienelle nevezetű tablettát) szedni. Azóta letelt az első három hónap, elkezdődött a 4. Levél gyógyszer beszedése. A menstruációm először 24., majd 25. napra jött meg....
        Tiszteletem! Kb. 3 éve szedem a mistral fogamzásgátlót. Az utóbbi fél évben azt vettem észre hogy egy keményebb edzés után pecsételő vérzésem volt a menzeszem előtt de csak két napig tartott, majd amikor kellett rendesen megjött. Most...
        Tisztelt Doktor úr/ Doktornő, A következő a problémám: nagyon rendszertelen a menstruációm, lassan 2 hónapja nem jött meg. A ciklusom 40.napján kértem hormonvizsgálatot, melynek eredménye a következő: Tsh: 1,882 mIU/L (ref: 0,400-4,000) Lh:...
        Üdvözlöm! Férjemmel kisbabát szeretnénk. Nem volt soha semilyen betegségünk, fogamzásgátlót sem szedtem soha. 4 hónapja próbálkozunk. Ebben a hónapban az esetleges menstruáció elött 8 nappal kezdődött egyfajta barna vérzés, amit a...
        Tisztelt Doktor Úr! E-mailen kaptam meg az éves rákszűrésem eredményét a MEDSERV Kft-től, amin az szerepel, hogy konvencionális cytológia,kolposzkópos dg. normál, eszközös vétel endocerv. átm. zónából, kenet minősége megfelelő,kenet...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés