• Félidőben vérzés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő/Úr!

        A harmadik menstruációs ciklusban fordul elő, hogy félidőben olyan tüneteim vannak, mint a menstruáció első napján. (Kisebb mértékű hasfájás, széklet problémák, mell feszülés, stb.) Közben kisebb mértékű, de jól észrevehető véres vagy másnap barna folyás jelentkezik. Az elmúlt három mensturációm a szokásoshoz képest késett (kb 35 nap) és lényegesen erősebb volt, mint a normális. (38 éves vagyok, van egy 6 éves gyermekem, nem szedek fogamzásgátló tablettát, nem vagyok terhes.) Próbáltam bejelentkezni a nőgyógyászomhoz, de sajnos csak egy február végi időpontot kaptam.

        Aggasztanak a tünetek és két napja (kisebb mértékben) alhasi fájdalmaim is vannak. Mi okozhatja ezeket a tüneteket és érdemes-e más orvoshoz (akit nem ismerek) fordulni egy korábbi időpont miatt.

        Segítségüket nagyon köszönöm!

         

         

        WEBBeteg szakértő válasza a köztivérzés témában

        Kedves Hölgyem!


        Panaszai hátterében több ok is állhat. A félidőben jelentkező barnás vérzés jelezheti a peteérést is, ilyenkor vannak, akiknek enyhe szúró jellegű alhasi fájdalmai is vannak.
        A bővebb vérzés, és emellett alhasi fájdalom hátterében lehet a méhben található myoma is az oka, de akár petefészek-cisztát is találhatnak. Mindezért nagyon helyesen teszi, ha elmegy orvoshoz, így megbizonyosodhatnak az kiváltó okról, és megbeszélhetik, szükség van-e egyéb beavatkozásra.
        Amennyiben túl bő menses jelentkezne, javaslom mégis menjen hamarabb orvoshoz (akár kezelőorvosával tudathatja, hogy vérzési rendellenesség, bő vérzés miatt hamarabb menne), mert a bő, alvadékos vérzéssel akár vérszegénység is kialakulhat.


        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-01-21 14:22:54; Megválaszolva: 2011. augusztus 25., 17:53

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt dr. Papos István Doktor Úr! Köszönjük a lehetőséget, hogy írhatunk Önnek ezen a fórumon! Barátnőmmel erősen vélelmezzük csiklójának fitymaszűkületét. Mind nyugalmi, mind izgalmi állapotban klitoriszának csak egy minimális,...
        Udvozlom! Tegnap este bevettem egy Monural granulatumot, mert ezt irtak fel hugyuti fertozesre. Reggel mentem csak wc-re,hogy bennem maradjon a gyogyszer, viszont valoszinu, hogy a huvelygyulladasom lett, ami a gyakori mellekhatasoknal szerepel.Erdeklodom,...
        Jó reggelt Doktor úr! Egy kis tanácsra lenne szükségem
        Tisztelt Doktor Úr! Azért fordulok Önhöz mert kb 2 hónapja folyamatosan fáj a jobb mellbimbóm. Csinàltam terhességi tesztet,negatív lett. 3 éve szedek fogamzásgátlót.Lehet a gyógyszer mellékhatása? Válaszát előre is köszönöm!
        T. Doktor úr! Yadine fogamzásgátlót szedek évek óta tünetmentesen, pár éve volt néhány alkalommal áttöréses vérezgetés de nem komoly és meg is szűnt. Idén viszont januárban erős darabos menzesz szerű vérzés jelentkezett egy héttel a...
        Tiszteletem! 2. gyermekem szülése után (nem kaptam gátmetszést, de sérülés miatt 1 öltés volt) kb. 8 héttel tályog lett a gátamon (NEM Bartholin-mirigy). A nőgyógyász azt mondta, ilyet még nem látott, megműtött, kivarrta a sebszélt,...
        Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Azzal a problémával fordulnék Önhöz,hogy az elmúlt 3 hónapban 2 hüvelyi uh-m is volt,különböző okokból. A friss uh-n a bal petefészkem((25*26mm )nagyobb mint a jobb oldali,ami( 18*20mm). Ezen...
        Tisztelt Doktor Úr! Szeretném a véleményét kérni arról, hogy a császármetszés szülésnek, vagy hasi műtétnek számít-e? Rendelkezem műtéti térítést nyújtó biztosítással, de a biztosító elutasította a térítést azzal az indokkal,...
        Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Mint a nők többsége én is e colival küzdök. A húgyutakban a vizeletvizsgálat alapján nincs, de a hüvelyváladékban igen sok, sőt annyira, hogy már alhasi panaszaim is vannak. Több orvosnál voltam akik...
        Tisztelt Doktor Úr! 18 éves lány vagyok és 2 hónapja szedem a Mistral nevű fogamzásgátlót. A barátom egyszer elélvezett bennem és azóta nem hagy nyugodni. 1 héttel menstruációm előtt fájt az alhasam és vizelési ingerem van. Ma halvány...

      • Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés