Elmaradt menstruáció: HIV? Más betegség?stressz?

Tisztelt Doktor Úr! Az esetem talán kissé bonyolult, de megpróbálom minél egyszerűbben és rövidebben összefoglalni. Legutóbb augusztus 19-én jött meg a menstruációm. Akkor egy 2 hétig tartó vírusos betegség elején jártam. A menstruációm már akkor elég furcsa volt. Az eleje sokkal gyengébb volt, mint szokott, a vége meg sokkal erősebb. Kb. 6 napig tartott, amíg elmúlt (ami amúgy nálam normális) . Mint mondtam, amikor megjött akkor már 2-3 napja beteg voltam, majd a betegség még eltartott 1,5-2 hétig. A betegség során nem tapasztaltam hőemelkedést vagy lázat, de a nyirokcsomóim be voltak duzzadva és kiütések jelentek meg a mellkasomon, továbbá furcsa, nagyon száraz torokfájásom volt és pár napig tartó fejfájás, orrdugulás, enyhe köhögés. A múlt havi vérzés alapján szeptember 17-19-ig kellett volna megjönnie, de azóta sem. Az augusztus hónap közepe/vége, illetve a szeptember eleje kb. szeptember 9-ig nagyon stresszes volt egy bizonyos dolog miatt. Gyakran reggelente szinte erős szívdobogás kísérte az ébredéseket. Majd szeptember 18-án (tehát múlt hét pénteken) a következő eset történt: egy hajléktalan hölgy segített nekem, mert bajba kerültem. Megkért, hogy cserébe vegyek tőle egy újságot, amit árult.... megtettem, viszont a kezem kissé hozzáért az övéhez és ugye az újságot is a kezembe nyomta. Azután vettem észre, hogy az egész tenyere tiszta (nagyon csúnya) kiütés volt. Az én kezemen meg volt pár kisebb pár órás (nem vérző) seb és félek hogy azokhoz hozzáért. Az aggodalmam az az, hogy esetleg HIV-et kaptam így tőle és ezért késik a menstruációm már 4-5 napja. Lehetséges, hogy a HIV ilyen gyorsan "aktiválódott"? Nem szedek fogamzásgátlót, de terhes 100%, hogy nem vagyok, mivel nem folytatok nemi életet. Tudtommal nincsen semmilyen allergiám vagy betegségem, csak az a 2 hétig tartó influenza-szerű valami, amit kérdésem elején említettem, de az már elmúlt nagyjából 2-3 hete és jelenleg semmilyen gyógyszert sem szedek. 19 éves vagyok és kb. 12 évesen jött meg először. A menstruációmat alapvetően rendszeresnek mondanám, nagyon maximum 2 napot szokott késni, de ez is ritka. Az esetek nagy részében erős fájdalom kíséri. Pár napja egyébként gyenge szúrást érzek az alhasamban, de már az is lehet, hogy beképzelem...annyira szeretném, hogy megjöjjön.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szalóczy Péter válasza késedelmes vérzés témában

Kedves Kérdező! Kérem, ne izguljon! Az újságos epizód semmilyen kihatással nem lehet a ciklusára. Egy panaszairól konzultáljon belgyógyásszal, ha még megvannak, de a vérzéshiány és a alhasi szúrásérzés miatt mindenképpen javasolt egy hüvelyi ultrahangos vizsgálat, mely mindkét tünetre magyarázatot tud adni.A menzesze fájdalmassága is egysze3rűen kezelhető,beszéljen a nőgyógyásszal.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. szeptember 21., 21:16; Megválaszolva: 2020. szeptember 22., 14:32
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...