• tüszőérés gyógyszer mellett

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktornő! Évek óta yasminelle fogamzasgatlot szedek. Ma voltam nőgyógyászati ultrahangon. Amelyen a doktor 26mm es tüszőt látott a bal petefeszkemben. Azt javasolta nézzük meg újra 2 hónap múlva, hogy nem lesz e belőle ciszta, de nem igazan értettem, hogyan lehet ekkora tuszo fogamzasgatlo tabletta mellett. Ön szerint ez rendben van? Létezik, hogy gyógyszer mellett ilyen tuszo képződik? Cataflam gyógyszert javasolt, hogy ellazitsa a területet, es segítse a repedés. Most vagyok a 16-17."ciklus napon". Engem megijesztett ez az uh-n látható tuszo. A doktor azt is mondta, hogy elképzelhető, hogy át kell ternunk egy másik gyógyszerre, mert a yasminelle már nem elegendő. Egyéb panaszom nincs, bar 1 éve volt egy császárom (előtte két hüvelyi szülés) es azóta elofordul, hogy a gyógyszer szunet idejében furán jön meg...(3 napig normális, majd 1-2 nap szunet es utána ismét vérzés 1 napig. A következő időben javasolt más módon vedekeznunk? Köszönöm a választ!

        Dr. Farkas Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Hölgyem! Nagyon ritka jelenség, hogy fogamzásgátló szedése mellett jól működő, érett petesejt nőjön meg. Mivel az orvosa úgy gondolta, hogy amit látott inkább ennek felel meg, azt javaslom, alkalmazzanak kiegészítő védekezési módszert is. Amikor elmegy kontrollra, meglátják, hogy eltűnik-e a képlet, vagy sem. Addig inkább óvatosan. Apró megjegyzés csupán. Írja, hogy egy éve volt a szülése, és ha jól értelmezem, ezt a gyógyszert szedi? Remélem nem szoptat mellette, a Yasminelle nem megengedett gyógyszer szoptatás alatt. Üdv.: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2020. július 27., 22:33; Megválaszolva: 2020. július 30., 16:06

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr/Doktor nő! Október elején miss ab miatt vált szükségessé műszeres befejezés (ha helyesen írom), amit egy laporoszkópos műtét követett a méhfal sérülése miatt. 3 hete volt a beavatkozás . Eleinte jelentkeztek erős...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktor Nő! Fogamzásgátlót (Deciora 3 mg/0,02 mg) szedek lassan 7 éve, már egyszer előfordult, hogy bár mindennap bevettem a gyógyszert, mégsem jött meg a menstruációm, de csak egyszer maradt ki, utána rendben megjött. Most...
        Üdvözlöm. 1,5 hónapja van párom, van szexuális életünk is de még nem szedek gyógyszert mert most kellett volna megjönnie a menzeszemnek és kezdtem volna el, eddig is védekeztünk óvszerrel, de most már második napja késik, mindig 28 napra...
        Tisztelt Doktor Úr! Szeptemberben telt le az 5 év a Miréna spirálom felhelyezése óta. A vírushelyzet miatt várnék a cserével tavaszig, ha ez lehetséges. A spirált nem védekezés, hanem endometriózis miatt kaptam. A görcseim gyakorlatilag...
        Tisztelt Doktor úr! Azért fordulok Önhöz, mert petefészek cisztát állapítottak meg nálam, és a leleteim alapján szeretném megkérdezni, hogy Ön szerint feltétlenül szükséges-e a műtéti beavatkozás. Nyár közepén 21 hetesen volt...
        Tisztelt Doktor úr/nő! Olyan kérdéssel fordulok önhöz, hogy a 28-30 napos ciklusnál a 12. Napon végzett uh vizsgálat során mért 4mm méhnyálkahártya illetve 13mm domináns tüsző mennyire számít jónak vagy rossznak. LH tesztek alapnán 16....
        Jó napot kívánok Doktor úr! Tünde vagyok Szegedről. Az lenne a kèrdèsem hogy 45 èves vagyok. 5 ève tart már nálam a menopauza, azóta nincs menstruációm! Most egy pár napja el kezdett fájni a hasam, nèha van rosszullèt is de nem ilyen...
        Kedves Orvos! Párommal most először próbáltuk ki, az anális együtt létet. És aztán egyből következett a vagina. Kellemetlen érzés volt, így hanyagságból rá tértünk a “megszokott” részhez. Olvastam róla, hogy veszélyes egyikből, a...
        Üdvözlöm Doktorúr! Egy pár hete fehéres elváltozász észleltem a hüvelybemenet alatt. Nem nő nem változik inkább javul de nem tünik el.Olyan mintha ki lenne száradva a bőr. Az orvosom szerint ártalmatlan elváltozás kenjem pimafucorttal a...
        Kedves Doktor Úr! Szülést követően (nem szoptattam) 3 hónapig nem jelentkezett menstruáció. Majd mikor úgy tűnt, hogy megjött, akkor kezdtem el szedni fogamzásgátló tablettát, az orvos utasítása alapján. A vérzés szinte rögtön barnára...