Barnás menses

Tisztelt Doktor Úr! Mercilon nevű fogamzásgátló gyógyszert szedek kb. 5 hónapja. Eddig minden rendben ment, múlt hónapban hasmenés miatt egy napon dupla gyógyszert vettem be, de rendesen jelentkezett a menstruációm. Ebben a hónapban 9 nappal a gyógyszer elfogyása előtt menstruációs fájdalommal jelentkező barnázás jelentkezett, ami harmadik napja tart. terhességi tesztet is végeztem, ami határozottan negatív. A munkám jelentősen stresszes.Egy ilyen nehezebb nap után jelentkezett a barnázás. Mi lehet ennek a szokásosnál eltérő dolog hátterében? Folytassam tovább a maradék gyógyszer szedését? Köszönettel! Egy aggódó anyuka.

Dr. Pétervári László válasza Nőgyógyászat témában

A ciklus közepén, de a stressz, gyulladás miatt is lehetséges az észlelt barnás folyás.

Gyulladás kezelése szükséges, szakorvosi vizsgálat tanácsos.

Szedje előírásnak megfelelően a fogamzásgátló készítmény.

Panaszok ismétlődése esetén, szükség esetén keressen fel nőgyógyászati szakrendelőt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. április 10., 08:06 ;Megválaszolva: 2016. április 10., 20:17
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Nőgyógyászat
Ma voltam nőgyógyásznal és azt mondták hogy petezsák nagysága 8, 41mm de bal o.on 33×35mm vékony falú echomentes képlet! Ezt szeretném tudni hogy...
Miért?
Szia! Én Magyarországon lakom és aszt szeretném kérdezni hogy 14 éves koromtól nem rendszeres a menstruációm, és hozzá téve rendszeres...
Loop konizáció
Tisztelt Doktor Úr! A héten terveznek nálam loop konizációt, a leleteim a következőek voltak: 2015. December - Cin II HSIL 2016. Február - Cin II...
Kinöves, csomó intim zónában
Kedves doktorúr/ doktornő! Néhány napja a hüvelyem végénél kívül, majdnem a gát részen, a kisajak végén, abból kinőve egy viszonylag...
Mit jelent?
Tisztelt Doktor! 48 éves 3 gyermeket szült nő vagyok.Soha nem volt semmilyen nőgyógyászati problémám.Ezidáig a Marvelont szedtem, mely mellett mindig...