Fogamzásgátló csere?

Kedves Doktor Úr! Szeretném a segítségét kérni fogamzásgátló tablettával kapcsolatban. Hosszas szünet után újra kezdtem fogamzásgátló tablettát szedni. A nőgyógyász a Mistral nevű tablettát írta fel nekem. Tavaly augusztus óta szedem folyamatosan, de jelenleg nem igazán hiszem, hogy ez lenne a legmegfelelőbb a számomra. Pár hónappal a szedése után kezdtem érezni, hogy a szexuális libidóm már nem olyan, mint korábban, és most már odáig jutottam, hogy egyáltalán nincs ingerem az együttléthez. Jeleztem ezt a nőgyógyásznak, de közölte velem, hogy menjek pszichológushoz, vagy váltsak partnert, mert biztos nem ettől a tablettától van ez a probléma. A párkapcsolatom 4 éve stabil és boldog, nincsen semmilyen alapja ennek a kijelentésnek, illetve pszichésen sincsen semmi problémán.Nem tudom, hogy esetleg ezzel összefüggésben van-e, de nagyon rosszul és nehezen is alszom mióta szedem a gyógyszert. Ön szerint érdemes lenne másik tablettára váltani? Ha Ön szerint igen, akkor mit javasol, milyen tablettát kellene szedjek? Köszönöm szépen szíves válaszát! Üdvözlettel, Barbi

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Kiss György válasza Fogamzásgátló csere? témában

Kedves Barbi!

Köszönöm levelét, nagyon érdekes!

Ugy érzem, hogy nagyon pontosan tudja megállapitani tüneteit.

Feltétlenül hive lennék egy 2-3 hónapos tabletta szünetnek/ ha megoldható! / és ez alatt megfigyelni, hogy libidója hogyan alakul.

A hormonális fogamzásgátlás, ha ugy vesszük, akkor egy jelentős áldozatválllalás a nők részéről és egyben kényszerpálya is! Az egyszerü csere nem hiszem, hogy segitene.Levele elején "hosszas szünetet" emlit. Akkor hogyan védekezett?

Jelen állapotban tehát egy hormon mentes időszakot kellene létrehozni és csak utána választani valami fogamzásgátló módszert. Üdvözlettel: dr.Kiss.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 26., 20:23; Megválaszolva: 2015. március 26., 22:27
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...