Nőgyógyászati rákszűrés utáni hányinger, hányás

Tisztelt Doktor Úr! Kérdésem lehet, hogy butaságnak tűnik. de szeretnék választ kapni. Problémám a következő: nőgyógyászati rákszűrés után már többször is előfordult, hogy collapsus lépett fel, majd hányinger, hányás. Ez közvetlenül a vizsgálat után jelentkezett. 1-2 évente járok szűrésre, most is aktuális lenne lassan, ezért szeretném tudni, hogy mi lehet az oka, s tehetek -e vmit megelőzésképpen. lehet, hogy nincs összefüggés, de kb.15 évesen kezdtem menstruálni, s kb. 16-17 évesen kipróbáltam a tampon használatát, s akkor is elájultam. Előfordul ilyen probléma másnak is? Egyébkén zavartalan lefolyású 2 terhességen vagyok túl, szexuális életet élek férjemmel különösebb probléma nélkül. Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Nőgyógyászat témában

A leírt jelenség nem szokványos.Oka csak feltehetőleg lelki okokra vezethető vissza.

A nyugalom, a környezet megválasztása segíthet a problémán.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 11., 15:31; Megválaszolva: 2015. március 12., 19:55
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...
Tabletta miatt lehet?
Tisztelt Doktornő! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát...