Vérzés sex közben és közti vérzés

Öt hónapja kezdtem újra szedni a fogamzásgátló tablettát lindynette 20 közti vérzéseket tapasztaltam, illetve sex közben elkezdtem vérezni de utána el is múlt érdekelne h az alacsony hormon tartalmú gyógyszerem miatt lehet a sex közbeni vérzés vagy inkább valami más állhat-e mögött.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza Nőgyógyászat témában

A vérzés oka inkább gyulladás lehet, a leírt tünetek alapján. A kontakt vérzés erre utal.Ténylegesen szakvizsgálattal állapítható meg.

Keressen fel szakrendelést, a gyulladás gyógyszeresen kezelhető.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. december 15., 09:18; Megválaszolva: 2014. december 15., 21:50
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Alacsony SHBG - teherbeesés
Tisztelt Doktor úr! 39 éves nő vagyok, nem voltam még várandós és párommal babát tervezünk. Ciklusaim nagyjából 25-26 naposak. BMI- indexem a...
Nőgyógyászati probléma
Tisztelt dr úr! Nekem jelenleg lenne egy problémám, csinaltattam Mr vizsgálatot, ahol ki mutattak hogy több kanyargós 5mm×7mm erek rajzolodnak a méh...
Szűrővizsgálat eredménye
Tisztelt Doktor Úr! Citologia eredményem kapcsán szeretném kérni a véleményét. Most tudtam meg, hogy állapotos vagyok és ezzel egy időben...
Terhesség és Citologia HSIL, HPV 45
Tisztelt Doktor Úr! Jelenleg 6 hetes terhes vagyok, és a citologia szűrés eredményem a következő lett: HSIL, HPV 45. Minden évben rendszeresen járok...
Nem règ irtam
Jó napot nemrég írtam meg is kaptam rá választ december 12.26 Kezdődött a mestruáció 12.31 tartot Január 28 -án csináltam egy Clearblue tesztet...