petefészek görcs

Tisztelt doktor úr! 2 hete hagytam abba a deciora nevű fogamzásgátló szedését.3 hónapig szedtem előtte viszont 2 évig melianet szedtem. A deciora nem vált be, többször is vérezgettem a szedése közben. Mióta abbahagytam alhasi görcseim vannak, olyan mintha meg akarna jönni, és nagy darabos barna folyás is hozzá. Ma éjjel viszont annyira begörcsölt a petefészkem, hogy alig kaptam levegőt mintha kést szúrtak volna bele kisugárzott mindenfele, no-spat kellett bevennem rá. Azt szeretném kérdezni, hogy ez a gyógyszer elhagyásának következménye, vagy valami más lehet? köszönöm válaszát

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza a alhasi fájdalom témában

A fogamzásgátló gyógyszer szedése kezdetén lehet rendellenes vérzés. Azonban leírtak a fájdalom miatt is inkább gyulladásra utalnak. Keressen fel szakorvost.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. június 06., 08:56; Megválaszolva: 2014. június 08., 10:37
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Sebészeti traumát követően...
Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni, hogy lehetséges-e, illetve normális-e az, hogy egy múlthét szerdai napon történt lábat érintő trauma...
Nőgyógyászati rákszűrés...
Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati rákszűrés ambuláns adatlapján a diagnózisok alatt kettő kód és megnevezés szerepel. Az egyik U9990 Sine morbo...
Jaydess levétele
Tisztelt Doktor/Doktornő! 3 napja vették le a Jaydess nevű minispirált. A doktornő mondta, hogy egy kis vérzés előfordulhat. A kérdésem, hogy ez...
Ciszta vagy petefeszekrak?
Tisztelt Foorvos Ur! Edesanyam miatt irok onnrk. 73 eves, alapvetoen egeszseges, de a korral jaro gondokkal kuzdo no. Szeptemberben hasi ultrahnagon a...
vérzészavar, hormon
Tisztel Doktor Úr/Nő! Szeptember folyamán együttlét után minimális vérzést tapasztaltam. Orvoshoz mentem, rákszűrés: P2, méh rendben, három...