A menstruációs ciklus változása

Tisztelt Doktot Úr/Nő! ITP-s beteg vagyok. A trombocita számom az utóbbi időben gyógyszer nélkül is jó. Május óta folyamatosan 25 napra jön meg a menstruációm, most pedig 23 napra jött meg. Az utóbbi időben igen sokszor vagyok stresszes állapotban sajnos. Az lenne a kérdésem, hogy ez a ciklus még normálisnak tekinthető-e? Befolyásolhatja-e esetleg az időjárás, a nagy meleg, a stressz? Május előtt mindig 28 napos cilussaim voltak. Szüli még nem szültem. Köszönöm szépen előre is a válaszát!

Dr. Petróczi István válasza menstruációs ciklus témában

Nos, ez normálisnak tekinthető, persze kérdés, hogy miként müködik a petefészke, van-e peteérése. (Ez arra nem ad választ.) Mivel most panaszmentes, javaslom - ha van alkalmas partnere - vágjon neki a babaprogramnak, s ha nem megy gyorsan, akkor el kell végezni az említett kivizsgálást. dr. Petróczi István

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát.
A válasz 5 évnél régebben keletkezett, így egyes tanácsok napjainkra túlhaladottá válhattak.
Megválaszolva: 2013. augusztus 07.

Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek

Vérzészavar?
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! 2009. augusztusától 2010. áprilisáig szedtem a Belara nevű fogamzásgátlót. 2010. áprilisában abbahagytam a szedését vérzészavarok...
Nuvaring gondok
Tisztelt Doktornő! Párommal 1, 5 éve élünk aktív nemi életet, és döntésünk alapján 11 hónapja nuvaringet használ. Az első időkben nem volt semmi gond,...
Valami gond lehet?
Tisztelt dr úr v. dr nő! A kérdésem a következö lenne tavaj agusztusban volt egy méhenkivüli terhességem majd tulestem a latoroszkopos mütéten, ami tökéletesen...
Menstruációs zavarok
a párommal babát szeretnénk. Januárban hagytam abba a fogamzásgátló szedését, melyet két és fél évig szedtem. Korábban mindig rendszertelen volt a...
Menstruációval kapcsolatban!
Kedves Doktornö! Nekem még egy olyan kérdésem is volna, hogy hogyan kell kiszámolni a menstruációs ciklust! Most a menszesz elsö napjától kell számitani a 28...
Roaccutan
Kedves Doktornő! 4 hónapja szedem a roaccutant és 2 hónapja abbahagytam a fogamzásgátéó szedését (diane35) azótan nem jött meg a menstruációm. Terhesség...