Miért okozhat fájdalmat a szex?

Még tavaly volt egy komolyabb felfázásom ami miatt sok antibiotikumot kellett szednem. Miután elmult a felfázás elmentem rákszűrésre és felirattam fogamzásgátló tablettát. Elkezdtem szedni a volina nevű gyógyszert aztán kaptam egy hüvelygyulladást és gombás fertőzést. A nőgyógyászom szerint az antibiotikumok miatt és a fogamzásgátlót szedhetem nyugodtan. Miután a felirt gyógyszereket beszedtem a fájdalom elmult viszont a folyás megmaradt. A párom szintén beszedte a gyógyszereket. Egy hónap elteltével megpróbáltunk együttlenni de nagyon fájdalmas volt számomra és úgyéreztem mintha a betegség megint előjönne ezért elmentem orvoshoz. Az orvos megvizsgált aztmondta semmi bajom a folyás normális és már soha nem fog elmúlni. Három napra rá megint előjött a betegség megint felirta ugyan azokat a gyógyszereket.Ez a betegség 3x jött vissza ugyan azokkal a tünetekkel már fél év telt el de még mindig nem tudok együtt lenni a barátommal mert nagyon nagy fájdalmat okoz. A fogamzásgátló szedését abbahagytam mert nem tartom kizártnak hogy ez is oka lehet a dolgoknak. Próbálok odafigyelni de a helyzet nem lett jobb. Nem hiszem hogy az állandó folyás normális lenne.Hogyan lehetne újra fájdalom mentes a szex?

Dr. Szalóczy Péter válasza fájdalmas szex témában

Kedves Kérdező! Rendet kéne teremteni az össze-vissza kezelt hüvelyében. Kár, hogy általánosságban irt a gyógyszereiről és nem nevezte meg azokat. A kezdő antibiotikum volt biztosan a gombák elszaporodásáért a felelős. Sajnos, minden gyógyszer meggyengíti vagy kiirtja a hüvely védő tejsav baktériumat is, és amig azok nem tudják ismét birtokba venni milliárdszám a hüvelyt, addig védtelen és az első kóbor kórokozó ujra elterjedhet benne, gyulladt, közösülésre képtelen fájó hüvelyt eredményezve. Helyes, hogy átmenetleg abbahagyta a fogamzásgátlót, ez is valamelyest gyengíti a laposabb hüvelyhám miatt a védekezőképességet. Tehát: Ha van még folyása vagy fájó, esetleg csípő, viszkedtő érzete, irasson fel CNS 10 db. hüvelykúpot, ebben bármilyen kórokozó ellen van hatóanyag. Minden este ami nem vérző, helyezzen fel egyet. Legalább kérszer a kúp után 2 órával érdemes együtt lenni, hogy a partner is kenődjön be, így a legegyszerűbb. Hogy ne fájjon, a bejératba kenjen egy babnyi Dermolin gélt, recept nélkül kapható, máskor is használhatja. A gyógykúpok után vegyen recept nélkül egy doboz Protectin Gynophilus kapszulát, ez hozza vissza leggyorsabban a tejsav baktériumokat, olvasa el a használati utasítást.Így lesz tarósan rend odalent.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. november 11., 02:20; Megválaszolva: 2012. november 14., 18:33
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Miért fáj a szex?
Tisztel Doktor Úr! Kellemetlen problémával fordulok Önhöz, amely megkeseríti mindennapjaim. Kb. 1 éve fáj a szex. Hirtelen jelentkezett, különösebb...
Fáj a szex
Lefeküdtem egy sráccal 3 hete, ez volt az első alkalom (előtte még szűz voltam) (a gyógyszereknél feltűntetett Escapellát azért vettem be mert...
Szeretkezes utani fajdalom
Tisztelt Doktorur/ Doktorno! Egy honapja voltam utoljara nogyogyasznal, es az eredmenyeim a legjobbak lettek (nincs fertozesem, es szerencsere semmi egyeb...
Hüvely fájdalom, szex közbeni...
Tisztel Doktor Nő/Doktor Úr! Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy a szexuális együttlét közben iszonyatos, belenyilaló fájdalmat szoktam...
Császármetszés után fájdalmas szex
Tisztelt Doktornő/Úr! A következő kérdésemre szeretnék választ kapni. Sajnos már évek óta szenvedek attól, hogy fájdalmas számomra a szex....