Mirigyes bal mell

Tisztelt Weborvos! Tegnap voltam a nőgyógyászomnál az éves vizsgálaton, és mondta, hogy a bal mellem elég mirigyes, mondta tapogassam meg, hogy érezzem a különbséget, kicsit éreztem bár annyira nem mint ahogy gondoltam. dokim azt mondta különösebb teendőm nincs vele, ha változna valami akkor mell ultrahang. Kicsit megijedtem. Hozzáteszem fogamzásgátlót szedek és október 30-31-én fog megjönni! Kérdésem az lenne, hogy kell e aggódnom, illetve hogy mikor menjek UH-ra! A másik kérdés, felfáztam előző héten, Urogin tinktúrát vettem, rendben meg is szűnt minden panasz, a nőgyógyásztól kaptam Monuralt, olvastam, hogy ez antibiotikum, kérdésem hogy ez mennyire befolyásolja a fogamzásgátlót? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel Petruss

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pétervári László válasza emlővizsgálat témában

Emlő vizsgálatot tanácsos a menstruációt követő napokban végezni.Ha akkor is érez problémát, emlő szakrendelésre menjen el.

A fogamzásgátló felszívódásának 4-5 órára van szükség.Ha ez rendelkezésre áll, nem befolyásolja a készítmény a hatását.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. október 19., 09:28; Megválaszolva: 2012. október 23., 20:42
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Emlővizsgálat
Üdvözlöm! Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy 26 évesen van e módom megvizsgáltatni a mellemet, hogy találhatók e benne csomók, az otthoni...
HPV pozitivitás
Tisztelt Doktúr úr! 45 éves vagyok nőgyógyászati vizsgálaton citológiai vizsgálatot végeztek nálam. HPV pozitiv lett. Nőgyógyászti vizsgálat...
Barna folyás rákszűrés idején
Kedves Doktor Úr! Bakteriális vaginózis gyanú és szürkés folyás, hüvelyi égető érzés miatt múlt hét csütörtökön voltam teljes STD...
HPV - rákszűrés
Kedves Doktor Úr! 1 hónappal ezelőtt 1 év kihagyás után újra együtt voltam az exemmel, aki csak utána árulta el, hogy tavasszal védekezés...
Mikor marad el a menstruációm?
Tisztelt Doktornő! 2 évvel ezelőtt a menstruációm megváltozott, rövidült a ciklusom, bővebb, elhúzódóbbá vált. Majd a múlt évben már csak 2...