műtét után mensruáció késése

Tisztelt Cím! 1 hónapja távolítottak el a májamról egy 10cm FNH-t. A mensturációmnak már 2 hete meg kellett volna jönnie. Antibiotikumot csak a műtét után kaptam.1 liter vért vesztettem és 0, 8dl adtak vissza.Valamint Cróhn beteg is vagyok. El kell mennem feltétlenül orvoshoz vagy ez természetes nagy műtét után?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza menstruáció témában

A műtét okozta megterhelés magyarázhatja a menses késését, de ha élt nemi életet az előző ciklusban, csináljon terhességi tesztet is!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. július 27., 14:46; Megválaszolva: 2012. július 29., 13:38
Kérdések és válaszok: Nőgyógyászati betegségek
Gombás fertözés
Kedves Dr.úr. A napokban derült ki nállam hogy covid fertözött vagyok ezzel egyidejüleg jelentkezett nállam hüvelyi viszketés,égés. Kaptam rá...
Magas kortizol
Jónapot! Szeretnék érdeklődni, hogy a Mistral fogamzásgátló tabletta okozhat magas kortizol szintet? Az én reggeli értékem 1040nmol/l.. Voltam...
Menstruációs panasz
Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nekem olyan problémám van, hogy egy héttel hamarabb jött meg a menstruációm. Egy-két nappal tovább is tartott, mint...
Diflucan, Klion, Yasminelle...
Kedves Dr ur! Lassan 5eve hogy szedek Yasminelle tablettat, azonban az utobbi hetekben gombas fertozes miatt nogyogyasz felirasara szedtem Diflucant illetve...
Egyéb készítmények hatása a...
Tisztelt Doktor Úr! A napokban arcüreggyulladás miatt antibiotikumos kevert orrcseppet kaptam. Illetve aranyeres panaszok miatt Reparon vagy Hemorid...