Egyensúly vizsgálat eredménye

Tisztelt doktor ur!

Vizsgálaton voltam melynek a következő eredménye látható  lapomon.Enyhe bal oldali perifériás vestibaláris periféria, nagyfoku agytörzsi vezetési zavar.Koponya ct-re jövő hétfőn megyek.Szeretnám tudni hogy mit jelent ez a vizsgálati erdmény.Pár hónaponként fordul elő velem hogy megszédülök, lefekvéskor a hátamra fekszem s forog velem minden.Ha fordulok is.Nem sokáig tart pár pillanatig s elmulik.Hányingerem hányásom nincsen.Ritkán fordul elő velem.Járásom rendes.Vannak gerinc problémáim.meszesedés, s a nyakcsigolyám kivan egyenesedve.Ez közre játszhat -e benne? Fejfájós sem igazán vagyok.Szívproblémáim is vannak. Az egyensuly vizsgálaton amikor fujták a hideg s meleg levegőt a fülembe nem szédültem, mint a hogy a hölgy mondta hogy akkor szédülni fogok.Válaszát köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza egyensúly témában

Kedves Kérdező!

Nem tudom milyen vizsgálaton volt, így csak az alapján tudok válaszolni, amit Ön leírt. Nagy valószínűséggel a fülben lévő egyensúlyozó szerv működészavara állhat fenn bal oldalon, valamint az agytörzsben lévő, az egyensúlyozásban szerepet játszó központ bántalma is felmerül. A szédülését a leírása alapján leginkább nyaki eredetűnek gondolnám, nem központi, azaz "agyi" eredetűnek. Gyógytorna, fizikoterápia jó hatású lehet rá.

Üdvözlettel: Dr. Bessenyei Mónika, neurológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 09., 13:22; Megválaszolva: 2011. október 05., 12:15
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Mi a teendő?
Tisztel Doktor Úr! Kisfiam 4,5 éves korának teljesen megfelelően fejlődik, érzelmileg stabil, szociális. Az utóbbi 1 éveben többször (van hogy...
Agyi MR vizsgálat kiértékelése
Tisztelt Doktor Úr! Leletem érthető elmagyarázását szeretném kérni, van-e komoly problémám, és javaslat, hogy mit tehetek megszüntetésére...
Okozhatja túladagolás?
Tisztelt doktor úr! Az történt, hogy ismerösöm (20/f) bevett június végefelé kb 10-15db triapridalt. Emiatt légszomjatt kapott, és folyamatosan...
Nyeléssi probléma okai
Tisztelt Doktor úr! Édesanyámnak már kb. 10 éve vannak nyelési problémái.Egyre nehezebben tud lenyelni bármit is,a gyógyszerek bevétele is...
A koponya MR vizsgálata
Tisztelt Doktor úr! Őszinte, laikus nyelven is érthető véleményére lennék kíváncsi az alábbi lelettel kapcsolatban, és a lehetséges...