Melegség érzés a talpban

Kedves Doktornő! Elnézést,hogy bagatellnek tűnő problémámmal zavarom,de mégis csak nyugtalanít a dolog. Néhány napja hirtelen jelentkező melegség érzest tapasztalok a talpamban,csak néhány másodpercig tart. Ahhoz hasonlítanám,mintha rálépnék valami melegre. Álló és ülő helyzetben is jelentkezik. Korábban inkább az volt jellemző,hogy jég hidegek a lábaim.Más tünetem nincsen,talán kicsit fáradékonyabb vagyok,néha kicsit szédülök,de azt mondhatom h akkor jelentkezik jobban,ha nem megfelelően táplálkozom. Leiden mutációm van,heterozigóta,ha esetleg ez jelent valamit,egyéb betegségem nincsen. 33 éves vagyok és van egy kislányom. A jelenlegi helyzetben nem eröltetném szakember felkeresését,ha ön szerint nincs aggodalomfa ok a leírtak alapján. Előre is köszönöm a segítséget!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szappanos Zsuzsanna válasza talp érzészavar témában

Kedves Kérdező!

Semmilyen panasz nem nevezhető bagatellnek, ha az érintett félben aggodalmat,bizonytalanságot kelt.

A panaszát a Leiden mutációval biztosan nem tudnám összefüggésbe hozni.Lehetséges ok egy érző ideg fokozott aktivitása, de hogy ez milyen okból következik be, ezt nem tudom megmondani.Mindenesetre érdemes lenne egy rutin labor vizsgálatot elvégezni,főleg az emelkedett vércukor, de egyéb anyagcserezavar kzárása céljából.

Minden jót kívánok.Üdvözlettel: Dr.Szappanos Zsuzsanna

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2021. január 30., 13:27; Megválaszolva: 2021. január 31., 11:05
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Mi a teendő?
Tisztel Doktor Úr! Kisfiam 4,5 éves korának teljesen megfelelően fejlődik, érzelmileg stabil, szociális. Az utóbbi 1 éveben többször (van hogy...
Agyi MR vizsgálat kiértékelése
Tisztelt Doktor Úr! Leletem érthető elmagyarázását szeretném kérni, van-e komoly problémám, és javaslat, hogy mit tehetek megszüntetésére...
Okozhatja túladagolás?
Tisztelt doktor úr! Az történt, hogy ismerösöm (20/f) bevett június végefelé kb 10-15db triapridalt. Emiatt légszomjatt kapott, és folyamatosan...
Nyeléssi probléma okai
Tisztelt Doktor úr! Édesanyámnak már kb. 10 éve vannak nyelési problémái.Egyre nehezebben tud lenyelni bármit is,a gyógyszerek bevétele is...
A koponya MR vizsgálata
Tisztelt Doktor úr! Őszinte, laikus nyelven is érthető véleményére lennék kíváncsi az alábbi lelettel kapcsolatban, és a lehetséges...