Létezhet, hogy maradandó idegi károsodást szenvedtem?

Idegsebész szakorvos véleményére lennék kíváncsi. 3 hónapja egy buli alkalmával elszaladt velem a ló, nagyobb mennyiségű koffein, alkohol, egy csík kokain, illetve reggel 3 cataflam került a szervezetembe. Ez után 5 napig nem aludtam és kórházba kerültem. Azóta maganuton elvégeztem minden vizsgálatot, fizikailag nem találtak semmit. Mindfullness technikákat elsajátítva eljutottam odáig, hogy képes vagyok kikapcsolni a testem, szívverésemet lelassitani, azonban az agyam képtelen aludni. Ennek ellenére napközben végtelen energiám van, mintha valami ingerelne az agyam. Szó szerint 15 óra porgesre, fizikai elfaradasra van szükségem, hogy 2-3 órát tudják aludni fél aggyal. Érzéseim tompak minden téren, szemem majd kiesik a helyéről. Probalkoztam altatok szedesevel, de megrosszabb hatással voltak rám. Első nap teljesen leszedallt, azonban amint elkezdett urulni belőlem, iszonyatos elviselhetetlen pörgés lett úrrá rajtam ismét, erősebb, mint előtte. Ez után teljesen kiurulve, 2-3 nap nem alvás után a testi faradtsagtol újra 2-3 óra alvás, aztán amint pihent a szervezetem ismét elviselhetetlen pörgés. Pszichiáterhez fordultam, aki kuraszeru Frontin használatát javasolta, azt mondta újra meg kell tanulnia az agyamnak aludni. Szeretném kikérni egy idegsebész véleményét, mielőtt elkezdenem magamba tomni a gyógyszereket. Lehetséges, hogy maradandó idegi károsodást okozott az a tomenytelen mennyiségű szer? Vagy valóban "újra tanítható" az idegrendszer természetes alvásra és nyugodtsagra, kuraszeruen alkalmazva majd elhagyva a nyugtatokat? Szellemileg teljesen ép vagyok, ezért is próbálok természetes úton megoldást találni a problémára. Nagyon köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szappanos Zsuzsanna válasza alvászavar témában

Kedves Kérdező!

Eüször tisztázzuk, neurológus vagyok, és nem idegsebész.Ennek ellenére az alváproblémák területén járatos vagyok.A drogfüggőknél súlyos alvászavarok valóban kialakulhatnak. Nem írja, hogy csak egyszer, vagy többször is "elszaladt Önnel a ló".Milyen kórházba került és ott mi történt Önnel? Milyen vizsgálatokat végeztetett el magánúton? Az eltelt három hónap alatt milyen gyógyszereket,drogokat használt?

Úgy gondolom, Önnek egy alapos detoxikálásra, majd utána egy szakmailag kompetens pszihiátriai rehabilitációra lenne szüksége.Maradandó idegi károsodás a toxikus hatás milyenségétúl és mennyiségétől, az expozitió idejétől függ.Az idegrendszert nem kell tanítani" a természetes alvásra.Az okok megszüntetését követően a rendszer működése magától is rendeződni fog.

Minden jót kívánok. Üdvözlettel. dr.Szappanos Zsuzsann

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. május 16., 10:40; Megválaszolva: 2020. május 18., 06:38
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Alváshiány
Kedves Doktor Úr! Alváshiánnyal kapcsolatban lenne kérdésem, 6 napon keresztül azt csináltam, hogy egyik nap vagy semennyit, vagy nagyon minimális...
Alvás zavar?
Tisztelt WebOrvos. Alvásom elég gyatra. Hiába szedek valeriana vagy más hasonló gyogyfűészítményt egyszerűen nem tudom magam kipihenni. (igazából...
Csattogtat
Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Kérdésem a következő lenne pár éve a fiam (14 éves volt) éjszaka alvás közben csattogó cuppogó hangot hallatott ...
Alvásprobléma
Kedves Doktor Úr/ Nő! Az egyik ismerősömnek alvásproblémája van.Tudatában van annak, hogy álmodik de nem tud felébredni az álmából.Álmában...
alvászavar
az lenne még a kérdésem hogy, vajon ez mikor fog be következni, hogy meg nyugszom mennyi időnek kell eltelnie. ÉS még az lenne a kérdésem hogy...