Huntington

Kedves Webbeteg lenne egy kerdesem. 19 eves vagyok es kb 3 honapja a vallam rangatozni kezdett aztan most mar a csipom kornyeken is es szeretnem megtudni h ez lehet e hungtington kor. Lehet psziches betegseg is mert sok stresszes helyzetem volt es mint olyan lehetseges az is. Valamint szeretnem tudni h mi egyeb lehet e meg? es a sulyom is elegge kicsi sovanyabb vagyok az atlagnal es emesztesi problemaim is vannak. Mi lehet a bajom? it tehetek?

Dr. Kalóczkai Andrea válasza váll rángatózása témában

Kedves Kérdező!

A gyanitott betegség, Huntington-kór nem ebben az életkorban, és nem ilyen tünetekkel kezdődik, igy nagy valószinűséggel nem áll fenn. Nagy esélye van annak, hogy lelki vagy pszichiátriai okú betegsége van. Tanácsolom, hogy próbáljon változtatni az életén, pihenjen többet, és sportoljon rendszeresen. Alkamazhat a patikákban kapható gyógyteákat és tablettákat is, amik a feszültségét csökkentik. Amennyiben nem szűnnek a panaszai, forduljon neurológus kollégához.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. január 04., 00:23 ;Megválaszolva: 2013. január 08., 18:30
Kérdések és válaszok: Neurológiai betegségek
Oxigénhiány
Kedves Webbeteg! Kérdésem az lenne, hogy egy oxigénhiányos babának milyen tünetei vannak, ami nem MR stb vizsgálattal hanem szemmel látható, ahogy...
Ajánlás kérése
Tisztelt Doktor Úr! Édesapámnak 2021.11.29-én volt agyvérzése, melyről mellékeltem az ambuláns lapját. Elég sok idő eltelt az eset óta. Pár...
MR vizsgálat kiértékelés
Üdvözlöm Kedves Fehér Gergely Doktor Úr, Kérem legyen kedves kiértékelni az alábbi szakvéleményt! Ide másolom: Az intra – és...
Lüktető fejfájás egy pontban?
Kedves DoktorÚr, 24 éves fiú vagyok, 180 cm, 75 kg. 4 napja fejfájásom van. A fejem tetején, középről kicsit balra egyetlen egy ponton...
Látászavar
16 éves korban (1964 körül) "Aurás (scotomás?) migrain, zsibbadással, hányással, elesettséggel. Kórház, neuraszténia dg-sal. Látászavar...