Karfájás

Körülbelül 4-5 hónapja a jobb felső karom erőteljesen fáj. Voltam reumatológián, ahol 3 alkalommal injekciót kaptam, amely lydonkaint és gyulladáscsökkentőt tartalmazott. A fájdalom nem múlt el. Továbbra is különösen reggelente erős fájdalmaim vannak.Hova forduljak és mi okozhatja a fájdalmat.

WEBBeteg szakértő válasza kar fájdalma témában

Tisztelt Kérdező!

Menjen vissza a reumatológushoz, mert ő tud a továbbiakban is segíteni. Elképzelhető, hogy az izomzat fáj, ennek is lehet számos oka, de gondolom az injekciókat azért kapta, mert a vállízületnél voltak eltérések. Ez lehet a vállízület körüli meszesedés, ízületi kopás. Meg kell nézni rtg-el, illetve szükség esetén UH vizsgálattal is, hogy nincs-e olyan eltérés, mely esetleg izomszakadásra, gyulladásra utal. Ezek alapján lehet további terápiát folytatni, gyógytorna, fizioterápia, UH, iontoforézis jó hatású szokott lenni.Üdvözlettel: Dr. Szamosi Szilvia

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Szamosi Szilvia, reumatológus
Kérdés: 2009. június 17., 20:06; Megválaszolva: 2009. június 17., 20:06
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
A lelet értelmezése
Üdvözlöm! Szeretném ha röviden leírná, hogy e lelet után milyen teendőim lennének? Mennyire komolyak ezek az elváltozások? A röntgen...
Reumatikus betegségből fakadó...
Tisztelt Doktornő! Az alábbiakban közlöm a kb. 8 hónappal ezelőtti reuma szakorvos által készített vizsgálati leletet. Kérdésem, hogy ezen adatok...
Mit jelent a gerinc MR leletem?
Tisztelt Doktornő! MR leletemmel kapcsolatban szeretnék kérdezni, mert a kontrollom meg nagyon messze van. 23 éves vagyok, tinédzser koromban...
MRI lelet vélemény
Tisztelt Doktornő! Szeretném kikéri a véleményét a leletemről. Az eredmény ma lett kész és csak 2 hét múlva van időpontom az orvosomhoz.Fizikai...
Térd probléma
Tisztelt Hölgyem! Több, mint 3 hónapja ropog a bal térdem. Először csak kellemetlen volt, de később beszűkült a mozgásom és fáj a térdem....