edasanyam labfajdalma

Jo napot Kivanok kedves Dr. Edesanyam 6 hettel ezelott szivinfarktust kapott, sok gyogyszer kap, behaloztak teljesen az osszes venajat a sziv korul. nagyon faj a bal laba a terd es a comb kozott. annyira faj neki, hog nem is bir ra allni vagy menni. nem tudjuk hogy mit csinaljunk, a hazi orvos irt fel neki gyulladas csokkentot de az sem segit. ha a bal labfejet hatra hajlitja akkor faj neki a laba nagyon, kerem segitsen. Tisztelettel, Zsuzsi

Dr. Bogdán Aurél válasza alsó végtagi fájdalom témában

Vizsgálat nélkül nem tudok pontos választ adni. izomgyulladás, megerőltetés, izomhúzódás, trombózis és még sok dolog állhat a háttérben. Mindenképpen szükséges lenne legalább egy ultrahangos vizsgálat, hogy pontosabb diagnózist lehessen felállítani. Röntgen is kellene az esetleges csontelváltozások kizárása céljából, Keressenek fel egy ortopéd, vagy reumatológiai szakrendelést.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 26., 18:51; Megválaszolva: 2016. január 28., 10:58
Kérdések és válaszok: Mozgásszervi megbetegedések
Egyoldali csípő- és lábfájdalom
Tisztelt Doktornő! Több, mint egy hónapja elkezdett fájni a bal csípőm/forgóm környéke, és ahogy erősödött a fájdalom, lesugárzott a bal...
1 hónapja tartó alső sipcsonti és...
25 éves, joghallgató egyetemista fiammal van baj, nagyon aggódom, 1 hónapja fennáló, és körülbelül 1-2 hete tartó éjszaka erősődő néha...
Comb alsó-középső részén (elől)...
Már 5 éve futok félmaratoni távokat, és napi szinten edzek, most azonban egy sérülés egyáltalán nem enged futni. Másfél hete a jobb lábamban térd...
calcaneus sarkantyú?
Tisztelt Doktorúr/nő/! Mindkét sarkamon csontkinövés keletkezett, majd a sok járástól hátul a sarkamon, keresztbe mint valami szalag vastagon be...
Mi okozhatja ezt a lábfájdalmat?...
Tisztelt Weborvos! A bal lábam fájdalmával kezdődött, pár hete elkezdett fájni, főleg a combom első és külső része. Múlt hét pénteken...