változókori panaszok

Tiszteletem! Évek óta vannak klimaxos panaszaim., kb 1o éve. 6-7 évig kaptam hormonpótlást, utoljára Pausogestet. Május óta nem alkalmazok hormonpótlást.Nagyon gyakran izzadok, hideg verejtékezésem van gyakorlatilag az egész testemre kiterjedően.Naponta többször is elfog, nagyon kellemetlen, ilyenkor fázok, gyakran meg is fázom, meg is betegszem..Kérdésem, hogy ez a hidegverejtékezés is még a hőhullámok következménye.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Törő Bálint válasza verejtékezés témában

Tisztelt Kérdező!

Sajnos a kiújult panaszai a hormon pótlás befejezésének a következményei.

A hideg verejtékezés is ilyan tünet.

Üdvözlettel:

Dr. Törő

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. szeptember 26., 21:10; Megválaszolva: 2014. szeptember 30., 09:34
Kérdések és válaszok: Menopauza
Laboratóriumi eredmények
Tisztelt Doktor Úr! Hormonvizsgálatot végeztettem, mivel több hónapja elmarad a menstruációm. 50 éves vagyok. Az alábbi értékeket...
Rosszullétek a pre-menopauza alatt
Tisztelt Doktornő! Másfél éve vissza-visszatérő rosszullétekkel küzdök. Vérnyomás, cukorszint ingadozás már mindennapossá vált. Ez sajnos...
Szükség van-e küretre?
Kedves Doktornő! Tavaly májusban vérzészavar miatt küretet végeztek rajtam, ami hyperplasiát igazolt.A szövettani eredmény sem mutatott...
Hormon szedése
Tisztelt Nőgyógyász! 45 éves nő vagyok. Sajnos 42 évesen elmaradt a menzeszem. Azóta küzdök a menopauza kellemetlenségeivel, hőhullámok...
Bordataji fajdalom
Kedves Doktorno! Panaszaim 5 hete, egy hosszantarto, szarazkohogessel jaro betegseg kapcsan kezdodtek. Mar 2 hete kohogtem nagyon erosen, es epp mikor a...