• végtagzsibbadás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        egy éve magas vérnyomást állapítottak meg nálam. Folyamatosan gyógyszert szedek. Majdnem minden éjjel felébredek arra, hogy egyik vagy mindkét kezem el van zsibbadva. Összefüggésben van ez a magas vérnyomással? Mi a teendő?

        WEBBeteg szakértő válasza a zsibbadás témában

        Kedves kérdező! Nem hinném, hogy a magas vérnyomás okozza a problémát, inkább idegi vagy gerinc eredetűnek tűnik a panasz, javasolt neurológiai vizsgálat. Karzsibbadás, karfájdalom bizonyos esetekben koszorúér-betegség jele is lehet, gyanú, rizikófaktorok esetén kardiológiai vizsgálat is szóba jön, de inkább a neurológiai okot tartom valószínűnek. Keresse fel háziorvosát a kivizsgálás megszervezése céljából.

        Üdvözlettel: Dr. Bene Orsolya

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2009-11-02 21:09:27; Megválaszolva: 2009. november 02., 21:09

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Nő Vérnyomásom 135/ 95 mérek belvárosban buszt vezetek. Alkalmasságin évente 150/100 ra emelkedik.Munka után du 140/95 mérek. Kipihent állapotba 2-3 szabadnap után 130/89 mérek. Most házi orvostól kaptam értágító gyógyszert...
        Üdvözlöm Doktornő! Már váltottunk néhány levelet, de most volna még Önhöz kérdésem. Ha valakinél BKH-t (bal kamrai hipertrófiát) állapítanak meg, az szedheti reggel a Portiron HCT 100/12,5mg, ill. este az Amlodipin 5mg gyógyszereket? Mert...
        Üdvözlöm Doktornő! Egyszer már írtam Önnek, de most egy másik probléma miatt kérném segítségét, mert tanácstalan vagyok. (A helyi kórházi szakrendelésen nem igazán segítőkészek az orvosok sajnos, hamar "kivágják" az embert, a...
        Üdvözlöm Doktornő! Szeretnék Öntől kérdezni, mert eléggé aggódom. Először is megemlítem, hogy szüleim szív-érrendszeri betegségben haltak meg. Anyám szívelégtelenségben, álmában 53 évesen, apám pedig vese eredetű keringés...
        Tisztelt Doktornő! Egy olyan problémám lenne, hogy Cardura és Tamloset gyógyszer szedése mellett is 150/60 és 140/50 a vérnyomásom átlagban. Két problémát fedeztünk még fel vele kapcsolatban, amik veszélyesnek mutatkoznak: -A szisztolés és...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a kéréssel fordulok Önhöz, hogy szükségem lenne egy kis információra. Édesanyámmal már kifizettünk egy welness hetet, de akkor még nem tudtuk ,hogy magas vérnyomásos. A vérnyomása kezelés nélkül 160/90 190/100 is...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! 24 órás vérnyomásmérés átlaga 140/73 lett. Korábban, 5 éven keresztül versenyszerűen sportoló (motocross), de 3 éve abszolút mozgásszegény életmódot folytató (172cm 77kg-os sportos testalkatú) fiatalember...
        Kedves Doktor Úr.3 hete szültem császár metszéssel. Terhesség vége felé gond volt a vernyomasommal 140-160 között volt /90 a pulzusom 100 korul .voltam orvosi ügyeleten,belém nyomtak egy gyógyszert és haza küldtek. Utána még 2-3 szor fordult...
        Kaptam vérnyomás csökkentöt, amlodopint 5 mg reggel 1, fél bisoblok 5 mg, 1 quamatel40mg meg 025 frontint! Délbe aspirin proteck meg este tanydon 40mg! Azt szeretném kérdezni hogy a reggeli gyogyszert lehet egyszerre be venni mert mikor be veszem pár...
        Tisztelt Doktornő! Az a kérdésem, hogy jelenthet-e bármi veszélyt, ha a Tenaxum mellé Bisoprolol Sandoz 5mg-t szedek. A leírásban ugyanis az szerepel, hogy nem ajánlott az együtt alkalmazása, de ezt írták fel, s orvosom szerint csak akkor...