Vérnyomás brobléma

Vérnyomás csökkentő szedése mellett (nap 1 Concor Almo 5 mg , 0.5 db Co-Valsacor 160 mg/ 25) Ma 138/ 59 vérnyomásom 61 -es pulzussal . Fáj a fejem. Mi okozhatja? Mi a teendőm? Köszönöm!

Dr. Molnár Dóra válasza fejfájás témában

Kedves Kérdező! Az értékek nem magyarázzák a panaszokat, remélem már megszűnt a fejfájás. Amennyiben többször előfordul, vagy erősödik a panasz, akkor forduljon a háziorvoshoz, illetve nagy nagyfokú rosszullét esetén ügyeleti ellátást kell igénybe venni.

Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2022. október 07., 14:47; Megválaszolva: 2022. október 09., 23:54

Kérdések és válaszok: Magas vérnyomás (Hipertónia)

Érdemes lenne Neurológiai...
Tisztelt Weborvos! Érdemes lenne-e neurológiai szakrendelést felkeresnem? Bemutatkozom kicsit, leírom a betegségeim aztán a kérdést! 22 éves fiatal...
Vérnyomás
Tisztelt Doktornő! Vérnyomás problémámmal kapcsolatos kérdésem lenne. Két éve diagnosztizáltak nálam hipertóniát, akkor 170/90-180/90-es...
Már ez is magas vérnyomás?
Tisztelt Doktornő! Nemrégiben többször 140-nél magasabb volt a vérnyomásom, elmentem vele kivizsgálásra rajtam volt a 24 órás vérnyomás mérő...
Alkalmanként kiugró magas vérnyomás
A vérnyomásom általában 110-125/55-70 között szokott mozogni napközben, vagy még alacsonyabb. Szexuális együttlét közben, a "csúcson", azonban...
Miért fáj minden nap a fejem?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Kb 2 hónapja lettem először rosszul iskolából haza jövet.Szédülés, sápadtság, fejfájás voltak a panaszaim.Itthol...