gyógyszer szedés

Kedves Doktornő! 3 éve kezdődtek változókori problémáim, aminek következtében magas pulzus (120-140.-) esetenként. Éjszakai álmatlanság, hőhullámok. Közben volt egy ájulásom termál fürdőben, ekkor még nem szedtem vérnyomás csökkentőt.Meleg vízből kijövet elájultam. Háziovosom felírta a Bisoprolol sandoz 5 mg pulzuscsökkentőt. 3 éve szedem a gyógyszert. Már tavaly jeleztem a háziorvosomnak, hogy a gyógyszer hatására szerintem alacsony a vérnyomásom, van úgy hogy reggel 105/73 67 pulzus , du. 97/66 72 p. Kérdeztem, hogy nem-e lehetne nyengébb gyógyszert szedni. Az mondta, hogy nem szükséges, szedjem csak tovább, mert abból nem lehet baj, ha alacsony. Igazán rosszul nem vagyok a gyógyszertől.Egy kis hőlullám előfordul, de azt a klimaxnak tudom be. Szeretném a Doktornő véleményét kikérni a gyógyszer szedésével kapcsolatban.Magamtól nem merem megfelezni.Mit tehetek. Köszönöm a segítségét. Üdv. Andrea

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Dóra válasza gyógyszer adagolása témában

Kedves Kérdező! A 100Hgmm alatti vérnyomás tartósan tényleg nem feltétlenül kívánatos, de a kissé 100Hgmm feletti értékek már jók. A pulzus, amit ír, tökéletes.Ha felezi a gyógyszert akkor a vérnyomás és a pulzus is kissé magasabb lesz várhatóan. Nyári melegben ez azért jó lehet átmenetileg mégiscsak, így valóban érdemes ezt a háziorvossal is megbeszélni. A bisoprolol hirtelen elhagyása viszont mindenképpen kerülendő. Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. május 28., 17:18; Megválaszolva: 2020. május 29., 16:29
Kérdések és válaszok: Magas vérnyomás (Hipertónia)
Magas vérnyomás 30 évesen
Tisztelt Doktornő! Elmúlt 1 hónapja érzem hogy kicsit fáj a fejem ekkor megmértem a vérnyomásom és folyamat 140-155 közötti értéket ad ki a...
Mellkasi fájdalom
Tisztelt Doktornő! Kèt nappal ezelőtt gyògyfürdőzès közben váltogattam a hideg zuhanyt ès a szaunát pár alkalommal ami után fülzúgást...
Laborvizsgálat eredménye
Tisztelt Doktor/Doktornő! Érdeklődnék, hogy a laborvizsgálat eredményeben lévő eltérések mire utalhatnak, illetve ezzekkel az eltérésekkel...
Komoly kardiológiai problémám van?
Jó napot kívánok! Tavaly decemberben állapítottak meg nálam magas vérnyomás betegséget (elsődleges) . Ezt követően megindult a gyógyszeres...
Friocard kapszula
Tisztelt doktornő! Azt szeretném kérdezni,hogy hallott-e már a Friocard nevű készítményről (gyógyszerről) . Amennyiben igen,mi a véleménye...