• Miért fáj minden nap a fejem?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Kb 2 hónapja lettem először rosszul iskolából haza jövet.Szédülés, sápadtság, fejfájás voltak a panaszaim.Itthol alkaros vérnyomásmérővel 170/100as vérnyomást mértünk, 134es pulzussal. Ismerősöm akkor tájt halt meg leukémiában 27 évesen.Először még nem mentem orvoshoz, mert reménykedtem, hogy javul az állapotom. Azt vettem észre, hogy már nem merek egyedül aludni se, ha kilépek az utcára, akkor pedig mozgáskoordinációs zavarok, szédülés, látás zavar, erős fejfájás, mellkasi görcsök, stb lépnek fel.(a tünetek néha otthol is megismétlődnek, de nem olyan gyakorisággal.)24 órás vérnyomásmérés már megtörtént, a belgyógyászom másodlagos enyhe hypertóniára gyanakszik.2szer vettek már vért, teljes hormonális kivzsgálás történt. Az ACTH kicsit magas volt, de a 2.vérvétel, már oradexolos terhelés alatt történt, és a nemi hormonok is rendben vannak, és a kortizol is. Agyalapi mirigy betegség tehát kizárva, mellékvese betegség, és pajzsmirigy betegség is.Ezen a héten megyek nőgyógyászhoz, hogy megnézzék, esetleg nem e petefészek ciszta okozza a panaszokat. Házi orvosom 119/72es vérnyomás értéket mért.De a tünetek sanos nem múlnak! Attól félek, hogy esetleg érszűkület van az agyamba, vagy esetleg tumor. Már 4 éve is voltak hasonló panaszaim, akkor is negatívak voltak a leletek, de a pánik betegség még nem állapították meg.Állandó fáradtásg érzésre panaszkodok, és ha kimegyek az utcára, és állnom, vagy mennem kell, akkor azt érzem, hogy össze esek, és meg fogok halni.Tudom, hogy gyerekesnek, és elkényesztetettnek hangzik, de megkeseríti a minden napjaimat, nem tudok szabadulni tőle! Gondolja, hogy pszichés zavarok miatt is fájhat 1nnyire a fejem? Várom mielőbbi válaszát, és ne haragudjon, hogy zavartam! Tisztelettel: Jónás Judit

        Dr. Molnár Dóra válasza a fejfájás témában

        Kedves Jónás Judit, javaslom, hogy menjen először ideggyógyászati szakrendelésre, ha jónak látják, elküldik agyi CT-re. Ha a neurológus nem talál szervi eltérést, akkor tényleg a pánikbetegség jön szóba, konzultáljon erről egy pszichiáterrel! Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra, kardiológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Molnár Dóra
        Kardiológus, belgyógyász Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Molnár Dóra

        Kérdés: 2012. április 18., 15:28; Megválaszolva: 2012. április 19., 17:14

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő, Nagypapám (96 éves) és szüleim (61 éves nő és 60 éves férfi) számára a háziorvos ASA Protectet írt fel állandó (tartós) szedésre agyvérzés és szívinfarktus megelőzése céljával. Mindegyikük szed magas...
        Tisztelt Doktornő! Férjem 43 éves, 86 kg, 178 cm magas,naponta 30 percet fut, és magas vérnyomást diagnosztizáltak nála. Édesapjának 40 éves korában volt by-pass műtétje, és neki is magas volt a vérnyomása. Pulzusa is magas volt. Este 23...
        Üdvözlöm.Merre felé indulhatnék?Lehet belgyógyászati betegségem?Érdemes lenne kivizsgáltatnom magam?Fél éve kezdődött nálam hogy ébredés után hajnalba 3körül mindig minden nap magas a vérnyomásom( 140-170 között).Amikor magas a...
        Évtizedek óta fennálló magas vérnyomás miatt gyógyszert szedek, ami többnyire megoldotta a problémámat. Három hónapja a reggeli fejfájás és magas vérnyomás gyógyszer hatására sem változott, ezért több gyógyszert kaptam. Lehet-e ezeket...
        Tisztelt Doktornő! Két éven belül már a második alkalommal fordul elő, hogy vérnyomáscsökkentő gyógyszerek szedése mellett hirtelen megugrik a vérnyomásom. Tegnapi napon is enyhe szédülésre ébredtem, ami nem jellemző rám, ezért...
        Tisztelt Dr Nő Vérnyomásom 135/ 95 mérek belvárosban buszt vezetek. Alkalmasságin évente 150/100 ra emelkedik.Munka után du 140/95 mérek. Kipihent állapotba 2-3 szabadnap után 130/89 mérek. Most házi orvostól kaptam értágító gyógyszert...
        Üdvözlöm Doktornő! Már váltottunk néhány levelet, de most volna még Önhöz kérdésem. Ha valakinél BKH-t (bal kamrai hipertrófiát) állapítanak meg, az szedheti reggel a Portiron HCT 100/12,5mg, ill. este az Amlodipin 5mg gyógyszereket? Mert...
        Üdvözlöm Doktornő! Egyszer már írtam Önnek, de most egy másik probléma miatt kérném segítségét, mert tanácstalan vagyok. (A helyi kórházi szakrendelésen nem igazán segítőkészek az orvosok sajnos, hamar "kivágják" az embert, a...
        Üdvözlöm Doktornő! Szeretnék Öntől kérdezni, mert eléggé aggódom. Először is megemlítem, hogy szüleim szív-érrendszeri betegségben haltak meg. Anyám szívelégtelenségben, álmában 53 évesen, apám pedig vese eredetű keringés...
        Tisztelt Doktornő! Egy olyan problémám lenne, hogy Cardura és Tamloset gyógyszer szedése mellett is 150/60 és 140/50 a vérnyomásom átlagban. Két problémát fedeztünk még fel vele kapcsolatban, amik veszélyesnek mutatkoznak: -A szisztolés és...