• Hormonális ok

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt DrNő/Úr! Magasvérnyomásra szedek gyógyszert már lassan 10 éve, de igazából nem vizsgáltak ki hogy mi is okozná az emelkedést, csak a vérnyomáscsökkentő gyógyszerek adagjai csökkennek illetve emelkednek. A gyógyszerek mellet is vannak vérnyomáskiugrások ezért lehetséges-e, hogy hormonális gondok okozhatják vagy esetleg a mirigyek nem megfelelő működése.(Gondolok: PCOS, pajzsmirigy, agyalapi, mellékvese....). Köszönöm válaszukat! Tiszelettel:tae

        Dr. Csuth Ágnes válasza a magas vérnyomás témában

        Kedves Hölgyem! Jogos a felvetés. A gyógyszeres kezelésre nem jól reagáló magas vérnyomás esetében a kiváltó okok keresése valóban javasolt, oka lehet pl. vesebetegség, hormonális ok, stb. Kérje háziorvosa segítségét a kivizsgálás elindításában.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2012. január 15., 09:58; Megválaszolva: 2012. január 16., 15:19

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Üdvözlöm! Több éve folyamatosan fáradtnak érzem magam, és amikor halmozottan fáradtnak érzem magam, még sötétebb beesettebb a szemem alatt és szinte állandóan habosat vizelek. Tavaly volt vér vizelet vizsgálat, de nem találtak semmi...
        Tisztelt Doktornő! Szívultrahang vizsgálatom eredményei a következők: Ao:24mm ;Bp:34 mm; IVS 9mm; HF: 9mm; BK.Db:57mm ; BK.Ds:42 mm EF 62%; E/A=1.2 Norm. szívüregi dimensiok Az aorta billentyűk három tasakosnak tűnik. Mitralis mellső vitorla...
        Tisztelt doktornő! 42 éves 100 kg súlyú 180 cm magass, nemdohányzó, alkohol nem fogyasztó, heti 3-4 alkalommal napi kb 4-5 km-t futó férfi vagyok. 3 éve voltam teljes kardiológiai kivizsgáláson sine morbó eredménnyel. Korábban pánikbeteg...
        Kedves Doktornő ! 3 éve kezdődtek változókori problémáim, aminek következtében magas pulzus ( 120-140.- ) esetenként. Éjszakai álmatlanság, hőhullámok. Közben volt egy ájulásom termál fürdőben, ekkor még nem szedtem vérnyomás...
        Tisztelt doktornö! A problémám,hogy soha nem volt magas vérnyomásom,es most egyik naprol a másikra,megugrik.Szinte mindig nyugalmi állapotban,volt,hogy elaludtam éjjel a nyakam és arra ébredtem,hogy beállt és nagyon fáj a bal vállam és a...
        Jónapot. Magasvérnyomás, és cukorbetegségem van. Szedett gyógyszeremim reggel:lecalpin 10mg, renitec 20 mg, talliton 6,25mg. Velmetia. Este ugyanezek, és még mellé tenaxum 1mg,xanax0,5. Astrix, cholib. Az esti gyógyszerek bevétele után,...
        Tisztelt Doktornő! Vérnyomás problémámmal kapcsolatos kérdésem lenne. Két éve diagnosztizáltak nálam hipertóniát, akkor 170/90-180/90-es vérnyomás értékeket mértem, ami orvosi vizsgálatkor is igazolódott. Kardiológiai kivizsgáláson...
        Kedves Doktornő! 43 éves vagyok és kb 5 éve éve jelentkeztek először a problémáim feltehetően a stressz és a örökletes kezeletlen magas vérnyomás, valamit a mozgásszegény életmódnak köszönhetően. Szívtájéki enyhe ritmus...
        Anyukám vérnyomáscsökkentőt szed, aminek a mellékhatása bőrrák . A gyógyszer neve: Tanydon HCT 80mg/125 mg . Tanydont is szed mellette, estére Tanydon 80 mg, 1X. A Tanydon HCT 80 mg/125 mg-ból 2x 1/2 -et szed déléelőtt és...
        Kedves Doktornő, édesanyám 96 éves. Évek óta kezelik magas vérnyomással. 2 éve a Renitec (5 + 10 mg) már nem volt hatásos, így lecserélték több gyógyszerre, mellékhatásként az egyiktől dagadt a bokája, a vízhajtós gyógyszertől pedig...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
        Modern daganatterápia
        Személyre szabott kezelési terv, mesterséges intelligencia segítségével.
        Tehet a hüvelygomba ellen
        A bórsav jótékony hatása hüvelygomba kezelésére már régóta ismert.
        Allergiás?
        A panaszok ellen védelmet nyújthat az egysejtűek titkos fegyvere.
        Új - Távkonzultáció
        Válasszon szakterületet, foglaljon percek alatt az otthonából, kényelmesen!