Clexane injekció

Tisztelt Doktor úr/ nő! A válaszát kérem, mert sajnos időszűkében nagyon gyors volt a felvilágosításom. 75 kg vagyok, eddig syncumaros 2xMVT miatt (genetilai hajlam nem igazolódott) , és most át lettem állítva 0, 8 mg Clexane injekcióra- szeretnénk kisbabát. Pár kérdésem lenne: - mitől függ az adag mennyisége? Kicsit félek a vérzésveszélytől amit a betegtájékoztatóban olvastam -hogyan tudon ellenőrizni hogy hatásos e a gyógyszer adagolás? (A syncumar esetében egyértelmű volt az INR) - okoz e hosszútávon valami káros hatást az injekció? - saját magam adom be a hasamba, és biztos buta kérdés, de történhet baj, ha véletlenül eltalálok egy eret? Elnézést a sok kérdés miatt, de sajnos csak 1, 5 hónap múlva kaptam ismét időpontot Haematológiára, és nem szeretnék addig aggódni. Megtisztelő válaszát előre is köszönöm szépen! Tisztelettel,

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Molnár Anna válasza alvadásgátló témában

Kedves Kérdező!

A fiatalkori thrombosisok miatt thrombosishajlam valószínű még akkor is, ha ezt jelenlegi módszereinkkel kimutatni nem tudjuk.Ez alapján véralvadás gátlás javasolt. A Clexane fenti dózisa mellett vérzékeny lesz, de nem jobban, mint a terápiás adagú Syncumar mellett. A Clexane-nak kedvezőtlen hatása a terhességre és az ön egészségére hosszútávú megfigyelések alapján nincs.Ha véletlenül egy kis eret eltalál helyileg kis véraláfutás jelentkezhet, szokásos helyi nyomás után a szivárgó vérzés is eláll.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. október 11., 15:42; Megválaszolva: 2011. október 12., 13:20
Kérdések és válaszok: Hematológiai megbetegedések
marfarin szedése
Marfarin szedésénél egyes élelmiszerek hígítják, sűrítik, semlegesítik a gyógyszert. Szeretném ha lenne egy ilyen táblázatom, de sajnos sehol nem...
Meddig kell véralvadás gátlón...
Tisztelt doktor Úr/Nő! 2011.08.05..-én, a szülés előtt 3 nappal mélyvénás trombózis volt a bal lábamban. Rög lebegés miatt 3 hétig kórházban...
Újra a Ticlidről.
Tisztelt Doktor Úr! Még egy nyitott kérdés? hólyagsérv plasztika előtt 10 napig nem kellett szedni a Ticlidet, /az altató orvos amb.szerint/Nagyon...
Gyógyszer okozza?
T.Doktonő! Syncumart szedek/3mg/, kis kiterjedésű tüdőembólia miatt. /műtét után kaptam/. A kezelés kezdetétől fogva rendszeresen megjelennek az...
Injekció!
T. Cím! Térdműtétem volt dec. 1-én. Most 5 hetes gipszben vagyok. 0, 6 ml Fraxiparine thrombosis injekciót kell naponta beadnom. EGy vékony, 47 kg-os...