Megoldás

Tisztelt Doktornő! Édesanyámnál trombózis alakult ki. Szerencsére nem mélyvénás, de az egész érfala begyulladt a lábán, mire kórházba jutott. Ott egy hetet töltött, 3db syncomart kapott. Egyik este vérezni kezdett, vért pisilt, ezért a sürgősségi osztályon kötött ki. Vére túlhigult, folyamatosan nyomták bele a káliumot egész éjjel. Konzultáció után ismét 3 synkomart kellett szednie. A tegnapi ultrahang vizsgálaton derült ki, hogy állapota semmit sem változott a gyógyszer ellenére sem, sőt a vérűrűség értéke 3-ról 1 alá esett péntekről hétfőre. Most 4 synkomáart kellett bevennie, melytől este ismét rosszul lett, vérnyomása 180 volt vérzés indul el, mely szerencsére borogatásra elállt. Mit tehetek? Édesanyám 72 éves eddig teljesen egészséges volt. ezek a kezelések úgy megviselték, hogy inkontinens lett, mindent elveszít, elfelejt. Félek, hogy belehal a "gondos" orvosi ellátásba. Kérem mielőbbi válaszukat, életmentő lenne. Köszönöm: M

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Váróczy László PhD válasza kumarin témában

Tisztel Érdeklődő!

Ha Édesanyjának valóban csak a felszínes vénákat érintő trombózisa volt, nem indokolt a Syncumar szedése. Helyette inkább helyi kezelés (pl. Venoruton gél) , érfalerősítő gyógyszerek (pl. Detralex, Doxium) ill. erős gyulladás esetén átmenetileg heparin injekció (pl. Fragmin, Clexane, Fraxiparin) adása javasolt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 24., 07:49; Megválaszolva: 2011. február 26., 20:09
Kérdések és válaszok: Hematológiai megbetegedések
Syncumar és más gyógyszerek
Szívműtétem volt, mű billentyűs vagyok Syncumárt szedek, átlagosan 5 mg/ nap. Azt kérdezem, melyek azok a fájdalom csillapítók, fej fájásra, vagy...
MVT
Kedves Doktorno! Melyvenas trombozisom van, es kis verrogot is talaltak a tudombe. Warfarint szedek. Az lenne a kerdesem, hogy ilyenkor melyik etel az...
Gyógyszer
Szeretném megkérdezni, hogy a Syncumar helyett mikor jön az új gyógyszer, mivel ezt hallottam, hogy lesz valami helyette egy korszerübb
Embolia
Tisztelt Doktornő. A klinikán sem tudták meg állapítani mitől alakult ki az embolia.amai nappig sem tudják.Syncumárt kell külömbözö dozisokban.De...
marfarin és alkohol
Tisztelt Doktornő! Az lenne a kérdésem, hogy tüdőembólia miatt marfarin vérhigító tablettát kell szednem! Valószínű csak nyár elejéig! Ez a...