Laktáz enzim allergia?

Tisztelt Doktornő! Olyan problémám lenne hogy a Barátnőm 19 éves és tavaly szeptemberben megállapították nála a Laktóz érzékenységet azóta volt még egy vizsgálaton és véglegesen az maradt élete végéig. Ezzel kapcsolatos lenne a kérdésem hogy az orvos ajánlotta a Lactase nevű gyógyszert amit szedjen ha esetleg olyat eszik, de attól hasmenés, hányás, szédülés tünetek jelentkeztek ezért abba hagyta és mikor visszament ajánlottak neki egy másikat a Lactase Comfort-ot ami cseppformájában van és attól ugyanúgy jelentkeznek a Laktózérzékenység tünetei mintha be sem szedte volna, most mi gondoltuk hogy akkor megpróbálunk még egyet Jutavit Laktáz enzim 5000 FCCU gyógyszert és ettöl is előjött a hasmenés, hányás, rosszullét, szédülés. Lehetséges az hogy másra is érzékeny lenne? vagy lehet-e az hogy a Laktáz enzimre valaki érzékeny? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szigeti Nóra válasza laktóz intolerancia témában

kedves Kérdező!

Nem hinném, hogy magára az enzimre, inkább a készítmények egyéb összetevőjére lehet érzékeny. Azt javasolom, hogy inkább maradjanak a laktózmentes tejtermékeknél.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. május 09., 22:49; Megválaszolva: 2015. május 10., 12:41
Kérdések és válaszok: Haspuffadás
Hisztamin intolerancia
Tisztelt doktor Úr! Tartós pufadásom kivizsgálása során szinte minden leletem negatív volt (tükrözés, hasi uh stb) . Saját kérésemre DAO enzim...
Kiértékelés
Üdvözlöm. Régóta tartó hasfájással és puffadással küzdök. Voltam több vizsgálaton, gyomor (negatív) és vastagbéltükrözés Sibo gyanúját...
Jobb oldali szétsugárzó hasi...
Tiszteletem! A problémám a következő: Kezdődő sérvet találtak nálam, a jobb és a bal oldalon is. Azután, kb négy hónapja, a köldököm...
Ételintolerancia eredmény
Tisztelt Doktor Úr! 4 éve szülés óta estére nagyon nagy lesz a hasam. Ha pl: nem eszek hetekig kenyeret, tésztát, sütit... akkor ez a puffadás pár...