Barátcserje tabletta terhesség alatt

Tisztelt Doktor Úr! Terhességet tervezek, és magas prolaktin szintre korábban bromocriptin, majd norprolac gyógyszereket szedtem egy évig. Féléve már csak a Premens tablettát szedem (napi 2 szem), és így is megfelelő a prolaktin értékem. Az orvosom a tabletta szedését javasolja terhesség esetén is a 12.hétig. Mindenhol azt olvasom viszont, hogy terhesség alatt nem szabad barátcserje tartalmú készítményt szedni. Ön szerint le kell majd tenni a gyógyszert ha terhes leszek, illetve abban az esetben, ha letenném, nem ugrik fel ismét a prolaktin szintem?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tekse István válasza a barátcserje témában

Kedves Kérdező! Inofolic 2x1-et, illetve endokrin kivizsgálást javaslok a hyperPRL okának felkutatására. A barátcserjét hagyja abba legyen kedves. Üdvözlettel Dr. Tekse István www.szulesz-nogyogyaszt.hu

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Tekse István
Dr. Tekse István Szülész-nőgyógyász
TervezettBaba szakértő
Kérdés: 2014. május 27., 17:45; Megválaszolva: 2014. május 30., 00:01
Kérdések és válaszok: Gyermektervezés
Lelet értelmezés - kérdés
Tisztelt Doktor úr! Párommal évek óta szeretnénk kisbabát, és mivel nem jött össze, így elkezdtünk utánajárni a dolgoknak. Voltam hormon profil...
Cipralex 10 mg terhesség
Tisztelt Doktor Ur! A probléma a következő lenne,babát szeretnénk a férjemmel,de sajnos én pánikbeteg vagyok.Napi 1 szem Cipralex 10mg os tablettát...
Hormonpanel-teherbeesés
Tisztelt Doktor Úr/Nő! 8 hónapja próbálkozunk a babával, eddig sikertelenül! Tegnap csináltattam az első ciklus 3-5 napos hormonpanelt, aggódom az...
Vérvétel elemzése
Jó napot! Bettina vagyok és több mint 1 éve probálkozunk a teherbeeséssel eddig sikertelenül.Van már gyermekünk mindkettönknek.Még a virus járvány...
Babatervezés
Tisztelt Doktor Úr! Férjemmel úgy döntöttünk, hogy elérkezett a gyermekvállalás ideje. Pár napja hagytam abba a fogamzásgátló szedését. Ditinell...