miért van a torkomba a nyák amiért majd megfulladok

vérnyomás és koleszterin csökkentő gyógyszereket szedek kb. két éve, és reggelenként a torkomban nyák képződik ami nem akar onnan távozni, Én a koleszterin csökkentő gyógyszer mellékhatására gondolok, mert nincs torok ill. mandula gyulladásom. Meramyl, concor, és xeter gyógyszereket szedek.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Zaránd Rajmund válasza nyákképződés a torokban témában

Tisztelt Asszonyom!

Gyógyszermellékhatás ügyben nem vagyok illetékes, annyi közismert, hogy az ACE-gátló típusú vérnyomáscsökkentők száraz köhögést okoznak viszonylag nem ritkán. Forduljon bizalommal kezelőorvosához, esetleg kérdezze meg a patikust.

A panasza azonban lehet ezektől független is, tipikusan refluxra gyanakodom. Salvus vizes ivókúra (napi 1-2 deciliter, óránként egyet kortyintva) 2-3 hét alatt javulást kellene hozzon ilyen esetekben: -)

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. augusztus 03., 15:57; Megválaszolva: 2012. augusztus 04., 20:01
Kérdések és válaszok: Fül-orr-gégészeti megbetegedések
Hólyag a torokban
Jó napot doktor úr! Azzal a panasszal fordulok önhöz,hogy 4 éve félre nyeltem a nyálam szó szerint fulladoztam. Ezután annyira féltem,hogy nem...
Érdeklődés
Tisztelt Doktor Úr! Egy hete érzek az egyik oldalod az orromba füstszagot, de csak a lakásba, ha kint vagyok a szabad levegőn, nem érzem! Szeretném ha...
Hólyagos garat
Tisztelt Doktor úr! Ismételten segítségét szeretném kérni Már válaszolt az előző üzenetemre de nem sokat változott a helyzetem. Jelenlegi...
Keletkezett dudor beazonosítása, oka
Tisztelt Doktor Úr! Bálint 2021.02.08-ÁN született császármetszéssel. A kórházban megkapta 10.-én a bcg oltást. Most április 7-én vettük észre...
Alvás probléma
Tisztelt doktorúr. Van egy régóta létező problémám. Emiatt a probléma miatt sokáig nem nagyon szerettem a délutáni alvásokat.De jelenleg már...