Láz és fogamzásgátló

Nemrég nagyon magas lázam volt 4 napon keresztül és antibiotikumot is szedtem. A betegség kezdetekor 6 szem volt még hátra a fogamzásgátlómból. Amikor elfogyott rendesen megtartottam a 7 napos szünetet és most kell folytatnom a szedését. A kérdésem az, hogy mennyire véd a fogamzásgátló, így hogy az utolsó 6 napon nem tudott rendesen felszívódni, van-e szükség kiegészítő fogamzásgátlásra és ha igen, mennyi ideig? Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Herman Tünde válasza fogamzásgátló témában

Akkor van probléma, ha esetleg kihányta a tablettát vagy hasmenése volt, ilyenkor nem szívódik fel megfelelően a fg. tabletta. Amennyiben megjött rendesen a mensese nem kell aggódnia.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Herman Tünde
Dr. Herman Tünde Szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2011. március 04., 14:48; Megválaszolva: 2011. március 09., 07:55
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...