Gyógyszer mentes időszakban is hat-e a fogamzásgátló?

Tisztelt István, Már több éve szedek fogamzásgátlót (dienille) az lenne a kérdésem, hogy a gyógyszer kifejti hatását a 7 napos szünet alatt is? Előző havi adag tablettát beszedtem rendesen bár a tabletta szedés harmadik hetében hánytam betegség miatt de utána még szedtem a gyógyszert 4 napig. Utána pedig megjött a menstruációm. Még nem kezdtem el szedni az újabb adag tablettát ma be kell bevennem viszont tegnap az aktus során minimálisan belém élveztek. Az lenne még a kérdésem, hogy van-e okom az aggodalomra? Köszönettel: Beáta

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tekse István válasza Fogamzásgátló, Fogamzásgátlás témában

Kedves Beáta!

A 7 nap szünetben nincs lehetőség teherbeesni.

Üdvözlettel Dr. Tekse István

www.szulesz-nogyogyaszt.hu

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Tekse István
Dr. Tekse István Szülész-nőgyógyász
TervezettBaba szakértő
Kérdés: 2016. január 06., 18:20; Megválaszolva: 2016. január 12., 11:08
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...