Influenza oltás

Tavaly december 4-én influenza elleni oltást kaptam. Az oltás helyén fél tenyérnyi lila folt lett, ami kb. 3 hét alatt szívódott fel (gondolom eret és/vagy ideget ért) . Ez gyakran előforduló kellemetlen fájdalommal társult és azóta is előfordul szúró/égő érzés a felkaromban. Erőltetésre vagy alkohol hatására rosszabb. Milgammát és egyéb vitaminokat (C, D, multi) szedek de igazából nincs lényeges javulás. Lágyrész ultrahangon voltam de nem találtak semmit. Szemre nem látni semmit, nyomásra sem érzékenyebb. Szeretném megkérdezni, hogy egy esetlegesen bekövetkezett fertőzés vagy idegrendszeri megbetegedés irányába elindulva, vérvétellel milyen értékeket lenne érdemes megnézni? Esetleg mit javasol még ezen kívül? A pihentetésen, vitaminok, gyulladáscsökkentők szedésén, gyulladáscsökkentő, izomlazító kenőcsökön már túl vagyok de 5 hónap után is mindig visszatér a fájdalom oltás helyén.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Pék Tamás válasza influenza oltás témában

Tisztelt Kérdező!

A lilulás valóban arra utal, hogy eret érinthetett, de ettől nem kellene az idegnek is sérülnie. Ha az ideg is sérült volna, ennyi idő alatt már annak is regenerálódnia kellett volna. Érdemes lehet ideggógyász szakorvost felkeresni, vérvétellel sajnos nem lehet közelebb jutni, esetleg idegvezetési sebességet lehet mérni.

Üdvözlettel:

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2021. április 22., 11:45; Megválaszolva: 2021. május 10., 19:27
Kérdések és válaszok: Fertőző betegségek
Koronavírus elleni oltás
Tisztelt Doktornő / Doktor Úr! 54 éves férfi vagyok, a koronavírus elleni védőoltással kapcsolatban lenne kérdésem. Tízegynéhány évvel...
Kullancscsípés
Tisztelt Dr.úr! Ma pihenés közben a hasamat megsimítva éreztem hogy van ott valami apró kis bőrnövedék szerű elkezdtem kaparászni, birizgálni...
Oltás és allergiáról
Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy nekem 2006-ben a kullancs elleni védő oltástól, egészen pontosan az oltóanyag...
Lidocain-érzékenység és...
Tisztelt Doktor Úr! Az édesanyám Covid-oltása kapcsán szeretnék kérdezni. Édesanyám egyszer Lidocainnal való érzéstelenítés során élt meg...