Hernyógomba ,migrén

Üdvözlöm Két hónapja fáj a fejem,de közben volt pár nap szünet. 33 éves vagyok és óvoda óta migrénes vagyok. Fájdalomcsillapító és pihenés mindig segített.Lüktető,hasogató migrénem szokott lenni,ami mozgásra,de pihenésre is fokozódik gyógyszer nélkül. Márciusban ,áprilisban felső légúti betegségem volt amire 6 különböző antibiotikumot szedtem. A hurutom nem múlt el,így elkezdtem szedni a cordyceps hernyògombát. A legnagyobb napi adagot 8 darabot szedtem naponta. A negyedik napon elkezdett fájni a fejem. Írták mellékhatásnak,hogy okozhat fejfájást. A hurutom szépen elmúlt,de a fejfájás az abbahagyást követően még kilenc napig tartott. Kilenc nap után újra vissza jött a hurut így azt gondoltam napi 2 darabot próbálok. A második napon ismét ugyan az a fejfájás így nem szedtem tovább . Hét nap kellett,hogy nem fájjon ismét a fejem. Abba hagytam.Ennek körülbelül 1,5 hónapja. Volt pár nap szünet majd újra el kezdett fájni.Most már két hete folyamat a fájdalom.Úgy kezdődik mint a migrén,de megtorpan és nem erősödik fel. Viszont még a migrénre használ a pihenés és a fájdalomcsillapító,addig erre semmi. Sürgősségin voltam kétszer. Sima ct,vérvétel neurulógiai vizsgálat volt. Nem találtak semmit. Kaptam gyógyszereket de semmi nem hat. Éjjel tudok aludni,de ahogy kinyitom a szemem már kezdődik. A kerékpározás szokott segíteni ,utàna egy kevés ideig csökken a fájdalom. Olvastam ,hogy ez a hernyógomba bele nyúl a mekkékvese működésébe. A hangok idegesítenek úgy mint migrénkor. Sokkal hangosabban hallom őket és zavar. Már xanaxot is vettem be,de az sem segített.Gyógymasszőrnél is jártam. Egyszerűen már nem bírom ezt. Valami történt az idegrendszeremmel

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szappanos Zsuzsanna válasza a hernyógomba hatása témában

Kedves Kérdező! A felső léguti hurut kezelése minden bizonnyal helytelelnül történt. El sem tudom képzelni, honnan jutott hat különböző antibiotikumhoz, és ezeket mennyi ideig szedte.Ráadásul nem vagyok hernyógomba szakértő, de tudomásom szerint ennek elsősorban immunrendszert erősítő hatása van,ismert mellékhatásokról nem tudok. Ami nyilvánvaló, hogy az idegei feszültek, emiatt van az alvászavara is.Fejfájása krónikus betegség,emiatt a kezelésében elsősorban pszichiátriai betegség esetén használatos gyógyszerek tartós használata, stressz kezelés, életmód változtatás szükséges.A különböző kezelések ilyen gyors, és megfontolatlan változtatásai,-ahogy az Ön esetében történt,- eredményezik ezt a felfokozott, tanácstalan helyzetet, amiről ír. Gondolja át, mitől tudna végre megnyugodni. Minden jót kívánok. Üdvözlettel: Dr.Szappanos Zsuzsanna

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. június 06., 07:38; Megválaszolva: 2020. június 07., 07:00
Kérdések és válaszok: Fejfájás, migrén
MR lelet értelmezés
Üdvözlöm, Anamnézis: édesapámnak 1997-ben volt tüdőlebenyresectioja, tumor végett. Tavaly primer májtumort állapítottak meg, amelyet lokálisan...
Fejfájás
Tisztelt Doktor/Doktornő! Egy hete tapasztaltam súlyzós edzés közben az edzőteremben egy eddig új és furcsa fejfájást egy gyakorlat kivitelezése...
Állandó fejfájás
Tisztelt Dr! Még nem voltam endokrinológusnál, ezért érdeklődnék, mert elég sok problémám van és nem tudom, hogy ezek összefüggnek-e. 3 hete...
Mi lehet a baj?
Tisztelt Dr. Nő! Pár napja köhögésnél észrevettem hogy a fejem jobb olalán halánték fölött inkabb a fej hátsó része felé egy belenyilaló...