Keserűsós víz

Kedves Doktor Úr/ Nő! Azt szeretném kérdezni, hogy a patikában kapható magnézium szulfát heti 1x-2x használata hosszabb távon (kb 15gramm/3dl higításban) megfelelő folyadékbevitel (mondjuk ásványvíz) mellett okoz e komoly kárt a szervezetben? Esetleg ha teszek bele cukrot/édesítőszert/citromlevet az baj e? Kb. kétszer ittam eddig, mert elég nehéz leerőszakolni, interneten láttam egy bizonyos máj és epehólyag tisztító kúrát, aminek az első napján keserűsós vizet kell inni. De egy pár korty után rámjött a szídobogás, légszomj stb. és furcsa de álmosság utána álmosság is. Ez valami mellékhatás vagy csak "sima" hányinger az íze miatt?

Dr. Plósz János válasza hashajtás témában

A magnézium-szulfát ilyen jellegű mellékhatásairól nem tudok, tényleg inkább a vegetatív reakció okozhatta a tüneteket. A keserűsó kúraszerű fogyasztása megfelelő folyadékbevitel mellett nem okoz károsodást a szervezetben.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 15., 19:31; Megválaszolva: 2011. március 16., 16:58
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Étkezések utáni gyomorsav...
Tisztelt Dr. Plósz János! Étkezések után kisebb-nagyobb rendszerességgel jelentkezik gyomorégés, reflux, és sok esetben intenzív fejfájás is....
Epehólyag és egyéb problémák
Tisztelt Doktor Úr! Fiatal nő vagyok. Évek óta voltak kisebb hasmenéses panaszaim,kivizsgáltak,nincs semmi étel allergiám,tükrözés negatív lett...
Külső aranyér panasz
Tisztelt Dr. Plósz János! Nem tudom hogy az Ön szakterülete e pontosan, de remélem tud segíteni. Az elmúlt hetekben az ánuszom mellett kívül...
Amiláz kissé emelkedett
Üdvözlöm Kedves Doktornő/Doktor Úr! A kérdésem az lenne, hogy a kissé emelkedett amiláz értékkel 130 U/L (feső határ 100U/L) kell e foglalkoznom?...
4 napja tartó hasmenés
Tisztelt Dr úr. szeretném megérdeklődni milyen tanácsa lenne. 4 napja annak reggelén kezdődött , elsőnek előről a hasam, a köldök magassága...