Aurobin

Tisztelt Doktor! Végbélrepedésre nitroglicerines kúpot használok. Mivel a végbélnyílásomnál a bőr elvékonyodott, és emiatt könnyen repedek, az orvos Aurobin kenőcsöt írt fel a gyulladás megszüntetésére. Én úgy tudom, hogy ez még jobban elvékonyítja a bőrt, de az orvos azt mondta, hogy nem, és hosszabb ideig is lehet használni. Mi az igazság? Az elvékonyodott bőrrel mit lehet csinálni? Mert ha ez nem változik, akkor mindig be fogok repedni, bármit is csinálok. Köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boros Miklós válasza végbélrepedés témában

Tisztelt Kérdező!

Amennyiben most nincs repedés ne használjon semmit. Kamillás lemosáson kívül nincs teendő. Nem a bőr elvékonyodása áll a fissura mögött, hanem a fokozott záróizom tónus. Figyeljen oda a naponkénti széklet biztosítására, elégséges folyadékfogyasztásra.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. március 02., 20:16; Megválaszolva: 2011. március 06., 09:12
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Rectum repedés
Kedves Segítő! 20 éves lány vagyok, érdeklődni szeretnék, hogy mit tehetnék, ha a végbelemnél minden egyes székletürítéskor felszakad egy...
végbélrepdés gyógyitása
Tisztelt Doktornő! Segitségét szeretném kérni, a betegségemmel kapcsolatosan.Januárban volt mióma műtétem és azóta nem rendeződik a székletem...
Végbélrepedés
Tisztelt doktor Úr/Nő Már régota szenvedek végbélrepedéstől. Az első alkalommal voltam orvosnál aki diagnosztizálta nálam. Azóta vannak...
Végbélrepedés kezelése kismamánál
Tisztelt Doktor Úr! 21 hetes kismama vagyok és első gyermekünket várjuk. Sajnos végbélrepedéssel küzdök (orvosi vizsgálat alapján! ) , amit a...
véres széklet
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Már lassan egy éve, hogy véres a székletem. Voltam proktológián, ahol megállapították, hogy végbélrepedésem van....