Térképnyelv - Kihez fordulhatok?

Ha térképnyelvem van és ez zavar, kihez fordulhatnék? Mit lehet tenni? Sajnos kevés információt találok erről.

WEBBeteg szakértő válasza térképnyelv témában

Okosat nem tudok Önnek tanácsolni. Nem tudjuk a térképnyelv okát és terápiát sem ismerünk rá. Bizonyos vélemények szerint veleszületett eltérés, vannak akik immunológiai-allergiás mechanizmust sejtenek a háttérben (sőt a kettő nem zárja ki egymást) . Vitaminpótlás illetve homeopathiás készítmények megpróbálhatók.

Dr. Plósz János

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2008. december 09., 22:22; Megválaszolva: 2011. augusztus 19., 11:09
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Végbélfájdalom daganat műtét után
Tisztelt Doktor úr! Május elején adenocarcinoma eltávolításának céljából kolorektális resectiora került sor, a műtéti hegek szépen...
Vérvétel kiértékelése
Tisztelt Doktor Úr! 2022. június 30-án vérvételen voltam magánlaborban. Mellékelten elküldöm, szeretném ha „röviden” kiértékelné...
Lactulose vizsgálat
A következő Lactulose terhelés vizsgálat eredménye iránt szeretnék érdeklődni: 0 perc 9 ppm 30 perc 7 ppm 60 perc 10 ppm 90 perc 8 ppm 120 perc...
Kissé magas amiláz érték
Tisztelt Doktor Úr! A „szokásos” prosztata kontrollnál a vérképemben az amiláz értéke 135 (labor referencia 28-100) és a foszfát 0,70...
Lelet kérdés
Tisztelt Doktor Úr! Rendszeresen kirándulunk, védekezünk kullancsok ellen. Egy éve 2021.05.02 Vasárnap reggel egy parányi valami volt a bőrömön, én...