Covid lelet

Tisztelt Doktornő! 10.02 -re Tegnap reggelre covidos lettem (első covid) . Fáj minden tagom, a hátam és a mellkasom is, így bementem a Bp. László kórház covid ambulanciára. Lázas vagyok, hányingerem van. Tartós szedésre algopirint javasoltak 3x1, panadollal váltva. A vérképem reggel 10 órakor éhgyomorra készült. Pénteken fejeztem be egy augmentin kúrát (09.30) , mivel szept 22 én a fejemről lipómát műtöttek le, és begyulladt a seb az algopirin hatására nem múlt a fájdalom. A máj érték ezért lehet emelkedett a vérképem, Ön szerint mire utalhat ez? Kérem szíves segítségét a lelet megtekintésében, Ön szerint szükséges bármelyik értékkel foglalkozni, és további vizsgálatra menni? Nyáron a hasi uh-on zsírmájat írtak, azonban egy következő alkalommal nem szerepelt a leleten, rendben volt. A covid alatt tapasztaltam vérnyomás emelkedést, de lement pihenés hatására, azonban a pulzus 90 körül maradt. Köszönöm szépen előre is Tisztelettel

Dr. Ujj Zsófia Ágnes válasza magas májenzim témában

Kedves Kérdező!

Labor azért valószínűleg a covid mint vírusfertőzés miatt is lehet rossz. Ezért a legelső hogy gyógyulás után 3-4 héttel labor kontroll, ha kell ultrahang is legyen, ha akkor is rossz a labor. Remélhetőleg nem lesz az.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2022. október 03., 12:16 ;Megválaszolva: 2022. október 06., 09:04
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Magas májenzim
Tisztlet doktornő.Kérdésem az lenne, hogy több laborvizsgálatot csináltak nálam, és a ggt érték500, 900, 700, 1143, 900, volt. Mindig azt mondták...
Belgyógyászati problémák
Üdv. Diagnózisaim: Reflux betegség,Diótörő szindróma,AMS-szindróma,M Crohn illetve kérdéses Colitis. Előre is bocsánat,hosszú lesz a szöveg....
Milgamma okozhat-e menstruáció...
Jó napot! Segítséget szeretnék kérni. 3 hete szedek Milgammát, napi 3 tablettát kézfájdalomra. Mindig pontosan jött meg a menstruációm, ebben a...
érzészavar
Tisztelt Webdoktor! Amikor azt tanácsolta konzultáljak orvossal gondolom a háziorvosomra célzott de én őbenne sajnos nemigazán bízom meg...Máshoz meg...
Nagy mennyiségű széklet
Tisztelt Doktor Úr! Október végén tüdőgyulladást kaptam, amire Azi Sandoz nevű antibiotikumot írtak fel. Már az első szem bevétele után...