Szúró fájdalom a belekben

Tisztelt Doktor Úr! 1 hete hagytam abba az antiobiotikum szedését, mert gennyes volt a vizeletem. Sumetrolimot szedtem, de amíg szedtem nagyon fájt a hasam tőle, és azóta enyhébben, de jelen van a fájdalom. Szúró fájdalmat érzek, de a helye változó, csak a bélrendszernél érzem. Más tünetem nincs. Lehet ez Crohn betegség? Ön milyen vizsgálatokat javasol? Vagy Ön szerint mi lehet ez?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a hasi fájdalom témában

Kedves Kérdező! Legvalószínűbb a tünetek hátterében az, hogy az antibiotikus szedése miatt felborult a bélflóra egyensúlya, javaslom, hogy alkalmazzon probiotikum-kúrát minimum egy hétig, addig is sok rostot, bő folyadékot fogyasszon! Ha ezután is panaszos, kivizsgálás indokolt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. november 05., 22:06; Megválaszolva: 2011. november 06., 13:06
Kérdések és válaszok: Emésztőrendszeri megbetegedések
Vélemény kérés
Üdv! Gyomorkapszulás vizsgálatom volt, melyből kiderült apróbb fekélyek látszódnak a vékonybél végén. Kaptam egy gyomorsav lekötőt, ami a...
sovány vagyok hizni szeretnék
Tisztelt Doktor Úr! Az utóbbi 2 évben 6kg ot fogytam valószinüleg azért, mert nem tartottam a reflux diétát, minden héten emiatt egy nap legalább...
Veres nyálka szellenteskor
Tisztelt Doktur Ur! Az alabbi tünetek alapjan milyen problema allhat a hatterben? 35 eves nö vagyok, gyermektelen. Ülö foglalkozast vegzek, legalabb 10...
Sörélesztő intolarencia
Tisztelt Doktor Úr! Haspuffadás és fokozott gázképződéd miatt végeztettem egy étel intolarencia tesztet amiben a következő eredményeket kaptam...
Műtét utáni hasmenés
Doktor úr bélelzáródás miatt műtétem volt,másodszor.A bélelzáródás bélösszenövés miatt alakult ki mindkét alkalommal.Ha jól tudom ilyenkor...