Lább forrázás

jonapot kivánok érdeklödnék hogy agusztus 15 én leforáztam a lábbam nagy része már gyogyult de van egy - két szakasz ahol nem akar már betadine kenöcsel meg borsav poral is kötözi doktor ur hidrogénezés is van minden nap esetleg lenne valami véleménye hogy mit legetne rá teni még a gyogyulás érdekében ha sikerül csatolok fotokat is ami ma készült a jelenlegi állapot csatolom a port is amivel most van kötözve köszönöm és várom válaszát tiszteletel M lászlóné

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bogdán Aurél válasza forrázás témában

Vizsgálat nélkül nem tudok pontos választ adni. Az égés bőrgyógyászati hatáskor, a megfelelő válaszért mindenképpen keressen fel egy bőrgyógyászati szakrendelést. Por alakú gyógyszert ne szórjon a sebre, mert az akadályozhatja a sebgyógyulást. Elsősorban hámosító hatású készítmények szükségesek, mint pl. a Dermasin kenőcs, Merbromin oldat stb. Azt, hogy Ön sebének melyik a legjobb, abban fog segíteni a bőrgyógyász.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2019. február 08., 08:57; Megválaszolva: 2019. február 11., 20:50
Kérdések és válaszok: Elsősegély, sérülések
Elváltozás a combon mitől?
Tisztelt Doktor! Egyik napról a másikra arra lettem figyelmes, hogy eldeformálódott a bal combom. Egy mélyedés van benne, mintha lyuk lenne, vagy egy...
Csípőtörés
Szép estét! Panaszom a következő. 1 hete vagyok korházban, autó gázolt el miből kifolyólag tört 5 bordám, légmellem lett stb. De ami az igazán...
lábsérülés
Tisztelt Doktor Nő! A napokban (Február 11.) szerencsétlenül léptem és kicsit megbicsaklott a jobb lábam. Utána pár óráig közepesen fájt a...
Nyakcsigolyatörés
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Ma sajnos a hátamra ugrottam az ágyra örömömben. Amikor is egy reccsenést hallottam éreztem a torkomban, rögtön lezsibbadt...
Homlok sérülés
Tisztelt Doktor úr/nő! A kérdésem a következo lenne. 4 nappal ezelőtt bevertem a homlo az ajtó keretébe, szennyes válogatás közben. Tompa de...