alvászavar

Jo estét! 18éves vagyok, pentek ota alig tudok elaludni, pedig 12 órákat szoktam de most hiába érzem hogy álmos fáradt vagyok becsukom a szeme s csak jar az agyam.forgolodok! Antibiotikumot szedtem vasarnapig mert horgogyulladasom volt. Ez lehet a gyogyszer miatt?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szanyi Andrea válasza alvászavar témában

Kedves Kérdező!

Mivel nem írta, hogy pontosan milyen antibiotikumot szedett, így erre nem tudok egyértelmű választ adni. Vannak olyan antibiotikumok, amelyek szedése során rémálmok, hallucinációk jelentkeznek. Tanácsolnám, hogy olvassa el a szedett gyógyszer alkalmazási előiratát, mely a gyógyszer dobozában található, abból megtudhatja, hogy az Ön által szedett gyógyszernek milyen mellékhatásai lehetnek. Valószínűbb, hogy alvászavara ettől független, remélhetőleg néhány napon belül megoldódik.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2016. január 26., 19:28; Megválaszolva: 2016. január 29., 19:51
Kérdések és válaszok: Egyéb
Alvás problémák
Tisztelt Doktornő! A problémámat kicsit nehezen leirhatónak tartom de megprobálam a legjobban átadni az érzéseimet ezzel kapcsolatban. Az utóbbi 4...
Alvási nehézségek
Tisztelt Doktornő! Én egy 30 éves fiatalember vagyok, több mint 12 évig szedtem Xanaxot (napi szinten) álmatlanság ellen, majd ezt követően...
Idegrendszeri probléma?
Kedves Dr.Nő! Kislányom jelenleg 7 hetes! Mikor hazahoztuk a kórházból, észrevettük, hogy éjszaka alvás közben sokat mocorog, fészkeldik, furcsa...
alvászavar
Tisztelt Doktornő! Nemrég olvastam lapjukban, hogy az alvászavar milyen komoly betegségeket okozhat (depresszió, cukorbetegség, stb.) . Kérem, ne...