Mitől érzem magam egyfolytában kábának?

Tisztelt Doktornő! Problémám az, hogy elég régóta durva fáradtsághullámok törnek rám. Nincs semmi egyéb tünetem, se fejfájás, se láz, se egyéb fertőzésre utaló jel, csupán annyi, hogy úgy érzem, mintha el lenne vágva az agyamba menő kábel és nem kapna elég energiát. Emiatt nem szédülök, de kábának érzem magam, és semmire sem bírok koncentrálni. Legrosszabb esetben teljesen gyengének éreztem magam, mint aki durva láztól szenved, érzékeny voltam a kattogó hangokra. Először novemberben, majd januárban jött ez elő és kb. egy hétig tartott. Akkor azt gondoltam, hogy leterheltem magam. (Egyszerre egyetemi vizsgák, nyelvvizsga, TDK munka stb.) De aztán február elején újból előjött, úgy, hogy előtte 2-3 hétig semmi mentálisan terhelő dolgot nem csináltam, és így elvetettem ezt a lehetőséget. Azóta is benne vagyok ebben a nagy fáradtságban lassan másfél hónapja, hol nagyon rosszul vagyok, hol kevésbé. Mindegy mennyit pihenek, alszok, mozgok. Az életmódom nem változott a régi énemhez képest. Néha fordult elő pár napig, hogy a réginek éreztem magam. Háziorvosommal megnézettük a vérképem (TSH-t is) , minden rendben volt. Elküldött még szemészhez, mondván, hogy kicsit vérben vannak a szemeim. Szem nyomását, szemfeneket, és a látásom vizsgálta, mindent jónak talált. Az elmúlt öt évben ugyanaz a lencse van a szemüvegemben, de nem romlott a dioptria. Jelenleg még arra gyanakszom, hogy a régebbi szemüvegemnek már rossz a kerete, emiatt talán rosszul töri a fényt és így terheli az agyam. (Keddre lesz kész az új.) Mert egyébként a szemem is fáradtnak érzem, kényelmetlennek érzem, ha pásztáznom kell a környezetem. Lelki problémákra nem gyanakszom, mivel semmi sem történt, ami depressziót okozhatna. Allergiás vagyok porra, állati szőrre, penészre, pollenre, de semmi orrfolyásos, köhögéses tünetem nincs már elég régóta, és a gyógyszerem is szedem, ezért nem hinném, hogy ez a probléma. Mi lehet a probléma, hogy szüntessem meg? Semmi ötletem, és eléggé rontja az életminőségem.

Legfrissebb cikkek a témában

    Nincs találat!

Dr. Kerekes Éva válasza tompaság témában

tisztelt Érdeklődő!

Nem tudok megmondani, mi okozza panaszait. Talán érdemes kardiológiai vizsgálatot kérni, vérnyomást mérni a kábaság időszakában (ha alacsony, a kávé segthet) , valamint Goncokészítményekkel próbálkozni. A sport is tonizál, energiát ad.

bármi is okozza, remélem, meggyógyul.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2015. március 14., 18:47; Megválaszolva: 2015. március 15., 23:02
Kérdések és válaszok: Egyéb
Serum Calcium
Tisztelt Dr. Nő/Úr! Az utolsó vérvételemben emelkedett a calcium szint. Kissé aggódom miatta. Kb két hete kollagén tablettát szedek melynek az...
Vérhigító oltásra
Tisztelt Webbeteg! AstraZeneca oltást követően háziorvosom azt javasolta, hogy a vérrögképződés megelőzésére két hétig szedjek Aspirin protect...
Lehet COVID utóhatás?
Tisztelt Doktornő! Nagyjából három hete pozitív lett a koronavírus tesztem. Igazából nem volt súlyos lefolyású nem volt lázam , csak orrfolyás...
Covid oltás után alkohol?
Tisztelt doktornő/doktor úr, Tegnap este fél 7-kor kaptam meg az első Szputnyik oltást, és kb. 15 órával később ittam 8 cl Unicumot és 1,5 dl...
Hasi fájdalom
Jó napot kívánok Több hónapja fenn álló hasi fájdalmam van puffadás kíséretében. Tavaly a varandosagom alatt ki derült hogy hepatitisz e vírus...