Multivitamin tablettától émelygés

Tisztelt doktor úr / nő! Az a problémám, hogy ha multivitamin tablettát veszek be, rá 10-20 percre egy - kb. 5 percig tartó - nagyon erős émelygés, rosszullét jön rám. Mindegy, milyen folyadékkal, a nap melyik szakában, étkezés előtt vagy után, (stb) veszem be. Biztos, hogy nincs lejárva a szavatossága. Már kétféle márkával is próbálkoztam (Actival Max, Eurovit) , mindkettőnél fennállt ez a probléma. Kb 4 éve is próbáltam szedni, de abbahagytam a szedést éppen emiatt. Most az orvosom Béres Cseppet írt fel nekem, de attól nagyon éhes voltam, ezért áttértem a tablettára, de nagyon émelygek tőle. Szeretném szedni akár ennek ellenére is a tablettát, csak azt szeretném tudni, hogy ez jelent-e valamilyen problémát, Ön szerint mi lehet ennek az oka? Válaszát köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza multivitamin témában

Kedves Kérdező!

Bizonyára érzékenyebb a gyomra ezekre a készítményekre, próbálja meg a vitaminokat természetes multivitaminokkkal fedezni, pl. Falvon Maxszal vagy Flavanticcal.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. augusztus 18., 13:59; Megválaszolva: 2011. augusztus 19., 16:11
Kérdések és válaszok: Egészséges élet
Labor lelet
Tisztelt Uram/Holgyem, Mellekelt laborleletemmel kapcsolatban szeretnek felvilagositast kerni. 29 eves no vagyok. Az aTPO elteressel tisztaban vagyok...
Vércukor mérés kétszer -...
Tisztelt Válaszoló! Preventív jelleggel mérem vércukromat. Általában az ember egy alkalommal egy ujját megszúrva méri a vércukor értékét....
Laboreredmény
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Ma kaptam meg a vérvétel eredményét és néhány eltéréssel kapcsolatban szeretném kikérni a véleményét. A legtöbb...
Véreredmény
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Véreredményemet szeretném ha kiértékelné,hogy kell e aggódnom valamilyen probléma végett.Köszönöm.
Miért van ez a nehézlégzés?
Tisztelt Doktor úr! A következő problémával kapcsolatban kérném a véleményét. Sokszor jelentkezik nálam egyfajta nehézlégzés. Ilyenkor...