Hízlal?

21 éves vagyok és amióta az eszemet tudom súlyproblémákkal küszködöm. Rengeteg mindent kipróbáltam már, de ha fogytam is nem sokkal később visszaszedtem az egészet, sőt még többet is.

De a kérdésem most nem pont ezzel kapcsolatos, most kezdtem el sörélesztő tabletátt szedni, hogy megerősítsem a hajam és a körmeim. A gond ezzel az, hogy sok helyről hallottam már hogy ez hízlal. Ezért szeretnék most erre itt biztos választ kapni, nem szeretném ha emiatt is mégtovább nőne a súlyom....

A választ előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza sörélesztő témában

Kedves Kérdező!

A sörélesztőkben sok a B-vitamin, ezek növelik az étvágyat, ezért él velük kapcsolatban az az információ, hogy hízlalnak.Üdvözlettel: Dr. Csuth Ágnes, Vital Balance Életmódközpont

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Csuth Ágnes, Vital Balance Életmódközpont
Kérdés: 2009. július 13., 14:16; Megválaszolva: 2009. július 13., 14:16
Kérdések és válaszok: Egészséges élet
Miért nem tudok életmódot váltani?
Az lenne a kérdésem, hogy miért nem tudok életmódot váltani? Többször nekifutok, hogy elhagyom a lisztes, cukros egészségtelen dolgokat, de max 1...
Magnézium szedés
Tisztelt Doktornő! Magnézium pótlásról szeretnék kérdezni . Az én helyzetem jelenleg úgy néz ki, hogy eléggé szorongok, illetve talán...
Vérkép eredmények
Tisztelt Doktornő! Nem rég, pár napja készítettem általános egészségügyi felmérésként egy vérvételt, amin a következő értékek jöttek...
tanács ekg-műszerrel kapcsolatban
Tisztelt Doktornő! - Magas vérnyomás betegségemre szedek: nebivolol 5 mg-os tablattát -napi 1-et. kb.2 éve egy 24 órás vérnyomásmérésnél a...
Palpitatio
Tisztelt doktornő. Tamás vagyok 36 éves. Azzal a kérdéssel szeretnék önhöz fordulni hogy pár éve palpitació érzéssel fordultam kardiológushoz...