Xultophy hasznalata

13 hete hasznalom a xultophy pent és a mai napig rosszul vagyok tole. Hasi diszkomfort hanyinger étvágytalanság jellemzi a rosszul leteimet. A tapasztalata szerint érdemes meg kuzdenem a megszokásával Vagy inkább kérjem a cseréjét? A praxisában volt hasonló tapasztalata? Az injekció melle adimet xr 1000-t is szedek napi kétszer. Köszönöm a válaszát. Üdvözlettel Kárász andrea

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tänczer Tímea válasza xultophy témában

Kedves Andrea!

Nem jellemző az adott gyógyszerelés mellett mellékhatás, bár az egyik összetevője okozhat ilyet. Ha lassan, fokozatosan emeljük a dózist, akkor elenyésző esetben tapasztalhatók hasonló tünetek. Lehet egyéni túlérzékenység is. Próbálja az adimet et csökkenteni először, és ha akkor is hasonló panaszok állnak fenn, akkor megfontoldó a készítmény cseréje bázisinzulin adására.

Üdvözlettel:

Tänczer Tímea

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2021. április 06., 08:57; Megválaszolva: 2021. április 08., 19:14
Kérdések és válaszok: Cukorbetegség (diabétesz)
Cukorbetegség
Kedves Dr.-nő! 2-es tipúsú diabeteszem 8 éve lett diagnosztizálva. Kezdtem a gyógyszerekkel, melyek egy darabig mindig használtak kb. fél év, aztán...
Inzulinrezisztencia
Kedves Doktornő! Inzulinrezisztencia tünetek miatt a nőgyógyászom elküldött, terheléses vizsgálatra, aminek az eredménye alapján azt mondta, hogy...
GDM - utógondozás
Tisztelt Doktornő! Diétával kezelt GDM-es terhesség (éhomi glükóz: 4,0 mmol/l; 60 perces: 9,7, 120 perces: 8,5 mmol/l) után 3,5 hónappal (szoptatás...
Cukorbetegség?
Tisztelt Doktornő! Covid fertőzés után elmentem pár vizsgálatot végezni, és közöttük volt a cukorterhelés vizsgálat is. Május 10-én volt....
Inzulin rezisztencia
Tisztelt doktornő! Érdeklődni szeretnék az alábbiakkal kapcsolatban, hogy mitévő legyek. Kezdetleges russzulléteim kivizsgálása során inzulin...