Dermatitis

A bőrgyógyászaton a következőt írták a leletemre: dermatitis k.m.n.

A kérdésem, hogy ez mit jelent?

Tulajdonképpen egy duzzanat van a lábamon, amit valószínüleg egy szúrás vagy csípés okozott. Szalicil és vazelin tartalmú kenőcsöt kaptam rá, de nem mondta az orvos, hogy mi lehet a duzzanat alatt.

Köszönöm válaszát: Edit

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza csípés, allergia témában

Kedves Edit!

A dermatitis bőrgyulladást jelent, ebbe a kategóriába több típusú betegség is beletartozik.

A lábon lévő duzzanat attól is lehet, hogy allergiás típusú reakció alakult ki a szúrás miatt, de akár más típusú pl. bakteriális gyulladás is kialakulhatott. Erről a kezelőorvosa a látottak és a vizsgálat alapján bővebb felvilágosítást tud adni.Üdvözlettel: Dr. Csuth Ágnes, háziorvos

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. augusztus 03., 12:02; Megválaszolva: 2009. augusztus 03., 12:02
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
apró hólyagos kiütés
Kedves Doktornő! Azt szeretném kérdezni Öntől, hogy a mellékelt képen látható kiütés mi lehet? Már vagy egy hónapja megvan, elején picit...
Légszomj, izomgyengeség
2018-ban megcsípett valami a fenekemen (kb 1 éve) ami egyre csak nőtt (tenyér nagyságúra) . Kötözve volt a seb mindig, víz nem érte. Egy...
Milyen csipes ez?
Tisztelt Doktor úr, Nő! 2 napja megcsípett egy szúnyog és ilyen lett a lábszáram tole mi.lehet ez?
Csípés 10 cm Vörös folttal .
Jó napot kívánok,a fiamat meg csípte 4 helyen valami, kb 10 cm vörös folt alakult ki a csípés környékén ami fel püffedt és kicsit be keményedett...