Péniszen apró repedés

Tisztelt Dr Úr/Nő
Aktus után a makkom peremével párhuzamosan el szokott repedni a bőr. Majd betadin-nal kezelem és neogranormon-nal.Rendbe is jön, csak ez elég sűrűn elő fordul. Mi a teendő? Lehet e hidratáló krémmel erősíteni? Vagy ne foglalkozzak vele?

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza bőrgomba témában

Kedves Kérdező!

Legtöbbször irritáció vagy gombás fertőzés okozza a berepedést. 1 hétig ne kezelje, és forduljon bőrgyógyászhoz gombavizsgálat céljából.Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. június 28., 15:28; Megválaszolva: 2009. június 28., 15:28
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Furcsa alakzat a bőrön
Tisztelt Doktornő! Furcsa foltok jelentek meg a lábamon, van legalább három, kettő halványabb, amik szinte alig látható barnásak, az egyik nagyon...
Örökletes hajhullás
Tisztelt Hölgyem/Uram! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 23 éves férfi vagyok és évek óta megkeseríti az életemet a kopaszodás gondolata....
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...
Fogamzásgátló-szüneteltetés
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! 20 éves vagyok. 13-14 éves korom óta szedek fogamzásgátlót, az arcomat, illetve vállamat, hátamat, karjaimat ellepő...