Tetoválás allergia?

T. Címzett!

2008. 03. hóban fekete színű tetoválást csináltattam a bokám fölé. (Előtte csináltak egy "próbapöttyöt" - semmi allergiás reakció nem volt.) Nem is volt semmi gond 2 héttel ezelőttig. Ekkor tűnt fel, hogy a tetoválásban (és csak ott) apró hólyagok vannak. Viszont egyre több van, és néha viszket is. Lehet, hogy allergia? Mit lehet ez ellen tenni? A tetoválás eltüntetése segítene? Válaszát előre is köszönöm, N.Ildi

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza tetoválás témában

Kedves N. Ildi!

Lehetséges, hogy a tetoválás festékére alakult ki allergia. Kenjen rá szteroid krémet, hogy megakadályozza a hólyagok kialakulását. Ha a krém nem segít, akkor jó lenne eltávolítani a tetoválást.

Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. május 09., 19:37; Megválaszolva: 2011. szeptember 30., 06:58
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Tetoválás
Tisztelt doktor ur /hölgy Kettő hete csináltak egy tetoválást sokadik tetkom arra lettem figyelmes hogy ennyi idő után és apró helyeken a tetkon...
Tetoválás
Kedves Doktor! Az lenne személyes problémám hogy Hetfőn keresztszalag műtétem lesz viszont szonbaton baratnom születésnapja igy gondoltam egy kozos...
Műtét után tetoválás
Kedves Doktornő! 5 hónapja volt egy nyitott vállműtétem. Kb. egy 10 - 11 centis heg van most a helyén, egész szépen begyógyult ennyi idő alatt. A...
Tetoválás
Tiszteletem! Érdeklődni szeretnek, körülbelül 2 hete csináltattam az alkalomra egy tetoválást! Körülbelül egy hét múlva kis pici piros pöttyök...