Tetoválás véralvadásgátló szedés alatt.

Tisztelt Doktor úr /nő Július végén mélyvénás trombózis alakult ki a bal vádlimban. Azóta véralvadásgátlót szedek (xarelto 20mg/nap) Genetikai vizsgálat január 4-én lesz, feltételezett trombózis hajlam miatt. Az lenne a kérdésem, hogy a gyógyszer szedése alatt lehet-e tetoválást csináltatok, jelent-e ez rizikót orvosi, egészségügyi szempontból. Köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza tetoválás témában

A gyógyszer szedése fokozza a vérzést, ez okozhat problémát tetoválás során.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2017. november 23., 15:25; Megválaszolva: 2017. november 24., 15:05
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Tetoválás
Tisztelt doktor ur /hölgy Kettő hete csináltak egy tetoválást sokadik tetkom arra lettem figyelmes hogy ennyi idő után és apró helyeken a tetkon...
Tetoválás
Kedves Doktor! Az lenne személyes problémám hogy Hetfőn keresztszalag műtétem lesz viszont szonbaton baratnom születésnapja igy gondoltam egy kozos...
Műtét után tetoválás
Kedves Doktornő! 5 hónapja volt egy nyitott vállműtétem. Kb. egy 10 - 11 centis heg van most a helyén, egész szépen begyógyult ennyi idő alatt. A...
Tetoválás
Tiszteletem! Érdeklődni szeretnek, körülbelül 2 hete csináltattam az alkalomra egy tetoválást! Körülbelül egy hét múlva kis pici piros pöttyök...
Anyajegy szűrés - tetoválás?
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Elég sok icipici anyajegyem van, ami miatt rendszeresen járok szűrésre. Tervezem, hogy 1-2 éven belül a felkaromra...