Farpofák közt sötét bőr

Kedves doktornő, A farpofáim között nagyon sötét a bőr, nem tudom, hogy mindig így volt-e, én most vettem észre. Félig indiai származású és így alapból kreol bőrű vagyok és eléggé szőrös típus. A kép alapján mit gondol, hogy ez normálisnak tűnik vagy inkább elváltozásnak? Menjek-e vele bőrgyógyászhoz? Viszket is gyakran a bőröm, és nyirkos orr, de nem tudom, hogy az összefüggésbe hozható-e ezzel a barnasággal. Ön szerint lehetséges, hogy a hüvelyi folyásom megmarja ott a bőrt, bepálik és ezért viszket? Próbáltam ekcémás kenőccsel kenegetni, de csak jobban viszketett, aztán próbálkoztam canestennel, 1-2 napig kevésbé viszketett, de aztán újra viszketett hiába kentem. Lehet ez tünete valamilyen bőrráknak?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza a Fenék témában

A hyperpigmentàciót a gyulladás okozza, ezért kezelje a területet Betadine oldattal és Travocort krémmel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. december 03., 13:56; Megválaszolva: 2020. december 07., 12:35
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...